اخبار استارتاپی

جشنواره‌ی ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی

جشنواره‌ی حمایت از ایده‌های ارزش‌آفرین حوزه‌ی معدن و صنایع معدنی با حمایت ستاد توسعه‌ی مواد و ساخت پیشرفته‌ی معاونت علمی برگزار می‌شود.

جشنواره‌ی ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدنی ۲۳ و ۲۴ تیر ماه سال جاری برای حمایت از ایده‌های نوآورانه برگزار می‌شود.
به گزارش اکوموتیو، جشنواره‌ی ایده‌های ارزش‌آفرین معدن و صنایع معدن (اینومان) با حمایت ستاد توسعه‌ی مواد و ساخت پیشرفته‌ی معاونت علمی ۲۳ و ۲۴ تیر ماه سال جاری برگزار می شود.

این رویداد تخصصی برای حمایت از ایده‌های نوآورانه‌ی معدن و صنایع معدنی است که توسط سازمان توسعه و نوسازی معدن و صنایع معدن ایران (ایمیدرو) برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای ارسال ایده خود تا ۱۱ تیر ماه مهلت دارند.

شناسایی نوآوران فناور بخش معدن و صنایع معدنی، فرصت‌سازی برای صاحبان ایده‌های معدنی و صنایع معدنی، تجاری‌سازی اید‌ه‌های برتر، حل مسائل ملی مبتنی بر اندیشه‌ی ایرانی، جلب و هدایت سرمایه‌گذاری، همگرایی صاحبان صنعت و پژوهشگران فناور و توسعه‌ی فضای تعامل، همفکری و خلاقیت از اهداف این جشنواره است.

هم‌چنین فناوری‌های نوین اکتشاف، استخراج، فناوری و صنایع معدنی با تاکید بر فاوا، نانو و بایو، مدیریت انرژی و آب در معدن و صنایع معدنی، ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست در معدن و صنایع معدنی، محصولات نوین و کاربردهای جدید مواد معدنی، مدیریت پسماند و باطله‌ی معدن و صنایع معدنی و خدمات پشتیبان زنجیره‌ی معدن و صنایع معدنی محورهای اصلی این رویداد است.
ایده‌هایی که در این فراخوان ثبت‌نام کردند، بعد از طی یک مرحله داوری، فرصت عملیاتی شدن به‌دست می‌آورند که این کار با پشتیبانی شتاب‌دهنده‌ها و مراکز سرمایه‌گذار انجام می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *