اخبار استارتاپی

جشنواره‌ی ایده‌پردازی «رویش ارغوان» بانک آینده برگزار می‌شود

جشنواره‌ی ایده‌پردازی «رویش ارغوان» با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای اقشار مختلف جامعه با حمایت بانک آینده برگزار می‌شود.

جشنواره‌ی ایده‌پردازی «رویش ارغوان» بانک آینده با هدف پاسخ‌گویی به نیازهای اقشار مختلف جامعه، به برترین و جذاب‌ترین ایده‌ها و طرح‌ها در حوزه‌ی بانکی، جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌کند.

دبیرخانه‌ی جشنواره، از موسسه‌ها و شرکت‌های گردشگری، تولیدکنندگان، هنرمندان، کشاورزان، واحدهای نوپا (استارت‌آپ‌ها) و کسب‌وکارهای اینترنتی، کسبه و بازاریان و سایر فعالان اقتصادی دعوت می‌کند ایده‌های خلاق و طرح‌های نوآورانه‌ای برای تعامل موثر بانک آینده با فعالان مذکور را ارائه‌ کنند. به این ایده‌ها جوایز ارزنده‌ای تعلق می‌گیرد.

دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی ایده‌پردازی «رویش ارغوان»، هم‌چنین از علاقه‌مندان به نوآوری در حوزه‌ی بانکی، دعوت می‌کند؛ با شناسایی نیازهای آشکار و پنهان گروه‌های مختلف جامعه مانند: پزشکان، مهندسان، وکلا، تجار، خانم‌های خانه‌دار، دانشجویان و بازنشستگان، ایده‌ها و طرح‌های جذاب خود را برای پاسخ‌گویی به این نیازها، به‌صورت مکتوب ارسال کنند.

جوایز نقدی بانک آینده به برگزیدگان و ایده‌های برتر

در این فراخوان آمده است: بانک آینده به ایده‌ها و طرح‌های برتر اول تا سوم که با نظر هیات داوران جشنواره، حائز شرایط و مؤثر، معرفی شوند؛ جوایز نفیسی اعطا می‌کند. ایده‌ی نخست: مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال، ایده‌ی دوم: ۱۵۰ میلیون ریال و ایده‌ای که مقام سوم را در جشنواره «رویش ارغوان» کسب کند: مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال.

علاقه‌مندان باید تا پایان ساعت ۲۴ یک‌شنبه، دهم تیرماه سال ۱۳۹۷، طرح‌های خود را به‌صورت مکتوب و از طریق سایت رسمی بانک آینده (فهرست ارسال ایده/ پیشنهاد)، ارسال کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر، با شماره‌های۸۹۳۴۷۲۳۰ و ۸۹۳۴۷۲۳۴ تماس بگیرند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *