اخبار استارتاپی

برگزاری جشنواره‌ی نوآوری‌های دیجیتال در سازمان تامین اجتماعی

اولین رویداد نوآوری دیجیتال در دو بخش ایده‌پردازی و ارائه‌ی محصولات و خدمات دیجیتال در حوزه‌های بیمه و درمان سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیرکل دفتر راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی با اشاره به اهمیت کسب‌وکارهای نوین در اقتصاد جهان و توان ارائه‌ی راه‌حل‌های خلاقانه برای بهینه‌سازی فرایندهای سازمانی گفت: اولین رویداد نوآوری‌های دیجیتال در دو بخش ایده‌پردازی و ارائه‌ی محصولات و خدمات دیجیتال در حوزه‌های بیمه و درمان سازمان تأمین اجتماعی برگزار می‌شود.

علی معیری با اعلام این خبر افزود: هدف از اجرای این جشنواره، جلب مشارکت کسب‌وکارهای نوپا (استارت‌آپ) و حمایت از نیروهای جوان، نخبه و مستعد کشور در راستای خلق ارزش و نوآوری در گستره‌ی خدمات و محصولات سازمان تأمین اجتماعی و توسعه‌ی اکوسیستم کسب‌وکارهای نوپا است.

با توجه به فرصت‌های موجود در سازمان تامین اجتماعی، برای حمایت و همکاری با استارت‌آپ‌ها در راستای عزم جدی این سازمان برای ایفای نقش تاثیرگذار در زمینه‌ی حمایت از اکوسیستم ایده‌پردازی، نوآوری و توسعه‌ی استارت‌آپ‌ها در کشور از کلیه‌ی علاقه‌مندان و فعالان این حوزه دعوت می‌شود با مطالعه‌ی سند فراخوان از جزییات بیشتر محورهای اصلی این رویداد، اهداف و مراحل برگزاری، شرایط شرکت‌کنندگان، نحوه‌ی ارزیابی و داوری، حمایت‌های مادی و معنوی و سایر اطلاعات مرتبط، آگاهی یابند.

متقاضیان می‌توانند از دهم تیرماه ۱۳۹۷ با مراجعه به سایت این سازمان از طریق لینک نام‌نویسی در رویداد ایده‌پردازی و نوآوری‌های دیجیتال، در جشنواره شرکت کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *