اخبار استارتاپی

برگزاری مجموعه رویداد “چالش‌های جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها”

اسمارت‌آپ‌ ونچرز با همکاری شتاب‌دهنده‌‌ی شریف این مجموعه رویداد را در 4 روز برگزار می‌کند.

اگر پای صحبت استارتاپی‌ها بنشینیم، جای خالی مباحث جذب سرمایه برای استارتاپ را حتما احساس می‌کنیم. به نظر می‌رسد این مباحث به صورت کاربردی تحلیل نشده‌ اند و نیاز است تا بررسی بیش‌تری برای حل ابهامات مربوط به جذب سرمایه برای استارتاپ‌ها انجام شود. در همین راستا، شرکت سرمایه‌گذاری خطرپذیر اسمارت‌آپ ونچرز با همکاری شتاب‌دهنده‌‌ی شریف “مجموعه رویداد چالش‌های جذب سرمایه برای استارتاپ” را در چهار روز برگزار خواهد کرد.

موضوعات محوری رویداد

  1. پازل اول: مقدماتی بر روش‌های تأمین مالی برای استارتاپ‌ها

    تاریخ برگزاری : سه شنبه، ۱۹ تیر ۹۷ در روز اول رویداد، مدیر توسعه‌ی کسب‌وکار اسمارت‌آپ ونچرز به ارائه‌ی بررسی منابع سرمایه، سرمایه‌گذاری خطرپذیر، فرآیند تأمین مالی از سرمایه‌گذاری خطرپذیر، ارزش‌آورده‌های غیرمالی سرمایه‌گذار خطرپذیر، بررسی بازیگران فعال تأمین مالی، اصول انتخاب سرمایه‌گذار، رفتارشناسی سرمایه‌گذار می‌پردازد.

  2. پازل دوم: ارائه به سرمایه‌گذار

    تاریخ برگزاری: چهارشنبه ، ۲۷ تیر ۹۷ در روز دوم مباحثی هم‌چون: اهمیت داستان‌سرایی و «سرخط خبرها»، تنظیم ارائه‌ی متناسب با هدف، زمان، مخاطب و موقعیت، “چگونه از چشم سرمایه‌گذار دنیا را نگاه کنیم؟”، معرفی درست محصول، کسب‌وکار و مدل درآمدی، تعریف دقیق مشتری هدف و شناخت نیاز مشتری، “چگونه مشتری را پیدا می‌کنید و به او می‌فروشید؟”، مباحث مربوط به رقبا و بیان مزیت‌های شما و تسلط بر داده‌های کسب‌وکار ارائه می‌شود.

  3. پازل سوم: ارزش‌گذاری استارتاپ‌ها

    تاریخ برگزاری: یکشنبه ، ۳۱ تیر ۹۷ در روز سوم انواع ارزش، منابع خلق ارزش، نکات ارزش‌گذاری شرکت‌های بالغ و استارتاپ‌ها، معیارهای ارزش‌گذاری استارتاپ از دید سرمایه‌گذار و روش‌های عملی ارزش‌گذاری مطرح می‌شود.

  4. پازل چهارم: مباحث حقوقی قرارداد با سرمایه‌گذار

    تاریخ برگزاری: شنبه، ۱۳ مرداد ۹۷ و در نهایت به بررسی موضوعاتی چون: مروری بر چارچوب ترم‌شیت و قراردادهای سرمایه‌گذاری، بررسی برخی از بندهای قرارداد استارت‌آپ‌ها، مروری به مسائل حاکمیتی شرکتی، مفاهیم سهام ممتاز و سهام عادی، چالش‌های بیمه و مالیات در استارتاپ و تکالیف قانونی پرداخته می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیش‌تر به این آدرس مراجعه کنند؛ ضمن این‌که برای شرکت در این رویداد کد تخفیف ۳۰ درصدی ویژه‌ی مخاطبان اکوموتیو در نظر گرفته شده است.

اسمارت‌آپ ونچرز با همکاری شتاب‌دهنده‌ی شریف برگزار می‌کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *