اخبار استارتاپی

نام‌نویسی با تخفیف در کنفرانس جهانی پارک‌های علم‌وفناوری

نام‌نویسی برای حضور در سی‌وپنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم‌وفناوری و مناطق نوآوری سال ۲۰۱۸ (IASP ۲۰۱۸) تا دهم تیرماه ۱۳۹۷ با تخفیف صورت می‌گیرد.

به‌ گزارش اکوموتیو، نام‌نویسی برای حضور در سی‌وپنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم‌وفناوری و مناطق نوآوری سال ۲۰۱۸ (IASP ۲۰۱۸) که برای نخستین‌بار در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود، تا دهم تیرماه ۱۳۹۷ با تخفیف صورت می‌گیرد.

کنفرانس جهانی پارک‌های علم‌وفناوری که یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی در حوزه‌ی اقتصاد و شرکت‌های دانش‌بنیان محسوب می‌شود، پس از سی و چهار دوره برای نخستین بار به میزبانی جمهوری اسلامی ایران و در شهر تاریخی اصفهان برگزار خواهد شد.

موضوع اصلی این کنفرانس «حرکت به‌سوی شهرها و جوامع پایدار، پرورش و ترویج اکوسیستم‌های نوآوری» بوده و در این رویداد چگونگی بهره‌مندی از ظرفیت‌ نهادهای توسعه‌ی فناوری به‌ویژه پارک‌های علم‌وفناوری برای رفع مشکلات شهرها و رسیدن به توسعه‌ی پایدار بررسی خواهد شد. هم‌چنین ۳۵ مقاله کامل از ۲۲ کشور در روزهای برگزاری کنفرانس به صورت شفاهی ارائه خواهد شد.

جان کلاز، مدیر اجرایی سابق برنامه‌ی زیست‌گاه انسانی سازمان ملل متحد و شهردار اسبق بارسلونا، سخنران کلیدی کنفرانس و هم‌چنین متخصصینی از آلمان، کره‌جنوبی و کشورمان، سخنرانان مدعو این رویداد بین‌المللی خواهند بود.

انتظار می‌رود در این رویداد جهانی ۵۰۰ متخصص حوزه‌ی مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری از حدود ۵۰ کشور دنیا در اصفهان حضور یافته و ضمن بررسی آخرین تحولات این حوزه و ارائه‌ی تجربیات، با دستاوردها و قابلیت‌های نهادهای پشتیبان شرکت‌ها و موسسات دانش‌بنیان در کشورمان آشنا شوند.

نام‌نویسی برای حضور در این کنفرانس جهانی آغاز شده است و متخصصان و علاقه‌مندان حوزه‌ی علم‌وفناوری با مراجعه به وب‌سایت کنفرانس می‌توانند به صورت آنلاین نام‌نویسی کنند. هم‌چنین مهلت نام‌نویسی با تخفیف در این کنفرانس ۱۰ تیرماه سال جاری خواهد بود.

سی‌وپنجمین کنفرانس جهانی پارک‌های علم‌وفناوری و مناطق نوآوری از دوم تا پنجم سپتامبر ۲۰۱۸ (یازدهم تا چهاردهم شهریور ۱۳۹۷) با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، توسط شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *