اخبار استارتاپی

زمان ثبت‌نام در سه رویداد جانبی الکام‌استارز آغاز شد

هم‌زمان با برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر سه رویداد جانبی «اتاق شتاب، الکام‌پیچ و آوردگاه سرمایه» در سالن استارت‌آپ‌ها برگزار می‌شود.

به اطلاع علاقه‌مندان می‌رساند، هم‌زمان با برگزاری بیست‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک و کامپیوتر سه رویداد جانبی در سالن استارت‌آپ‌ها به مدت ۴ روز برگزار می‌شود، جهت ثبت‌نام می‌توانید به سایت الکام استارز- الکام گیمز مراجعه کنید.

شما می‌توانید در یک یا هر سه برنامه شامل «اتاق شتاب، الکام پیچ و آوردگاه سرمایه» ثبت‌نام و شرکت کنید. این سه برنامه به شرح زیر است:

  • اتاق شتاب: فرصتی کم‌نظیر برای گفت‌وگو با افراد باتجربه، مشاوران، بنیان‌گذاران و منتورهای برتر زیست‌بوم کارآفرینی ایران و اروپا در حوزه‌های ارزیابی ایده‌ها، کشف نیازهای موجود در بازار، تیم سازی و کار تیمی، راه‌اندازی و شکل‌دهی به استارت‌آپ‌ها، شتاب‌دهی استارت‌آپ‌ها، توسعه‌ی کسب‌وکار، مذاکره با سرمایه‌گذار و جذب سرمایه است.

ثبت‌نام در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و مبلغ آن ۱۵۰هزار تومان است. برای استارت‌آپ‌هایی که در نمایشگاه الکام‌ استارز و الکام‌ گیمز غرفه دارند، ۷۵ هزار تومان محاسبه می‌شود.

  • الکام‌پیچ: در الکام‌پیچ، استارت‌آپ‌ها کسب‌وکارشان را در زمان محدودی برای پنلی از داوران خبره ارائه کرده و نظرات آنان را دریافت می‌کنند. در پایان بهترین تیم‌ها معرفی می‌شوند.

ثبت‌نام در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و مبلغ آن ۱۰۰ هزار تومان است.

  • آوردگاه سرمایه: اگر محصول و خدمات شما تشنه‌ی توسعه است و منتظر یک سکوی پرش هستید، آوردگاه سرمایه راه‌حل شماست که طی آن گروهی از سرمایه‌گذاران پرتجربه‌ی فعال در بخش‌های مختلف اقتصادی و صنعتی کشور در نشست‌هایی ویژه مشتاق تعامل با شما هستند.

 ثبت‌نام این برنامه‌ها در روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه ساعت ۹ شروع‌شده و در روز ۱۵ تیرماه ساعت ۲۴ به پایان می‌رسد. ظرفیت هر سه برنامه محدود بوده و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت‌نام کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *