اخبار استارتاپی

گزارشی از مهم‌ترین برنامه‌ها و بخش‌های نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸

برنامه‌های هفتمین رویداد بین‌المللی نوآوری و فناوری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ که قرار است از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در بوستان گفت‌وگو برگزار شود.

امسال بیش از هزار فعال در حوزه نوآوری و فناوری در قالب استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه اینوتکس شرکت می‌کنند. این نمایشگاه از روز پنجشنبه ۱۴ تا شنبه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۰صبح تا ۸ شب برای حضور علاقمندان برپاست.

هفتمین رویداد بین‌المللی نوآوری و فناوری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ (INOTEX 2018)، رویدادی تخصصی حوزه‌ی تکنولوژی و نوآوری در ایران است که از ۱۴ تا ۱۶ تیرماه ۱۳۹۷ در محل نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) برگزار خواهد شد. این رویداد بزرگترین گردهمایی استارتاپ‌ها، سرمایه‌گذاران و شتاب‌دهنده‌های ایران است که با هدف افزایش هم‌افزایی میان فعالان حوزه‌ی استارتاپی برگزار می‌شود.

پارک فناوری پردیس با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری کشور به‌عنوان متولی این رویداد بین‌المللی امسال میزبان ۱۵۰ استارتاپ، ۱۶ شتاب‌دهنده، ۱۱ سرمایه‌گذار خطرپذیر و بیش از ۱۰۰ شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه است.

استیج در اینوتکس ۲۰۱۸

یکی از مهم‎‌ترین بخش‌های نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ امسال «استیج» است که در قالب یک برنامه‌ی سه روزه با هدف بررسی چالش‌های استارتاپی ایران طراحی شده است. در این برنامه به موضوعاتی چون سرمایه‌گذاری اولیه و کلان، موضوعات حقوقی، مشکلات توسعه‌ی فنی و رشد استارتاپ‌ها پرداخته خواهد شد. رویداد ایده‌های ارزشمند، رویداد بانی، صبح خلاق تهران از دیگر برنامه‌هایی است که در حاشیه‌ی «استیج» در اینوتکس امسال برگزار می‌شود.

اینوتکس‌تلنت، ارتباط بین استارتاپ‌ها و متقاضیان کار

اینوتکس تلنت، یکی دیگر از برنامه‌های ویژه‌ی امسال است که نقش پل ارتباطی بین استارتاپ‌ها و متقاضیان جویای کار را ایفا می‌کند. در این بخش فارغ‌التحصیلان می‌توانند با استارتاپ‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مختلف آشنا شوند و از فرصت‌های شغلی موجود در این شرکت‌ها مطلع گردند.

گردهمایی فن‌بازارهای سراسر کشور

در حاشیه‌ی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸، فن‌بازارهای سراسر کشور نیز در قالب یک گردهمایی به هم‌فکری و تبادل ایده خواهند پرداخت. یکی دیگر از برنامه‌های امسال برگزاری دومین نشست تجاری فناوری (D8) با حضور شرکت‌های فناور ۴ کشور در حوزه‌ی انرژی‌های تجدیدپذیر در ایران خواهد بود که با محوریت بررسی فرصت‌های مناسب برای مشارکت برگزار می‌شود.

هکتان اینوتکس

«هکتان اینوتکس» نیز از جمله برنامه‌های جانبی امسال این نمایشگاه است که از یک هفته قبل آغاز شده و در مراسم افتتاحیه نمایشگاه برندگان این ماراتون اعلام خواهند شد.

اینوتکس ۲۰۱۸ با موضوع شهرهوشمند

امسال موضوع اصلی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ «شهر هوشمند» است و این نمایشگاه با توجه ویژه به بحث مدیریت هوشمند انرژی، حمل و نقل هوشمند، اینترنت اشیاء، زیرساخت‌های هوشمند، بهداشت و سلامت هوشمند و البته محیط و محل زندگی هوشمند طراحی شده است. به همین دلیل اولین گردهمایی شهرداری‌های کلان‌شهرهای ایران با حضور شهرداران، در حاشیه‌ی نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ و با هدف تبیین مفهوم شهر هوشمند برگزار می‌شود.

شبکه‌سازی بین‌المللی در دو روز ابتدای اینوتکس

هم‌چنین نشست شبکه‌سازی نوآوری با حضور اساتید بین­‌المللی (از کشورهای روسیه، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، ترکیه و اتریش) با موضوع شهر هوشمند در ۵ پنل و طی روزهای اول و دوم نمایشگاه برگزار خواهد شد.

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری، طی ۶ دوره‌ میزبان بیش از ۷۵۰ شرکت فناور از ۲۵ کشور جهان بوده و انعقاد بیش از ۱۳۰ سند همکاری در دوره‌های گذشته، بخشی از دستاوردهای این رویداد بوده است. امسال بیش از هزار فعال در حوزه‌ی نوآوری و فناوری در قالب استارتاپ و شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ شرکت می‌کنند و روزانه بیش از ۲۰۰۰ نفر از این رویداد بازدید خواهند کرد. نمایشگاه اینوتکس ۲۰۱۸ از روز پنجشنبه ۱۴ تا شنبه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۰صبح تا ۸ شب برای حضور علاقه‌مندان برپاست.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *