اخبار استارتاپی

رویداد DMOND Pitches برگزار می‌شود

رویداد DMOND Pitches با هدف ارتباط استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران و معرفی کسب‌وکار خود برگزار می‌شود.

رویداد DMOND Pitches با هدف ارتباط استارت‌آپ‌ها با سرمایه‌گذاران و معرفی کسب‌وکار خود، شبیه‌سازی نحوه‌ی ارائه‌ی کسب‌وکار به سرمایه‌گذاران و شرکت‌های بزرگ و محلی برای گسترش شبکه‌ی ارتباطی بین فعالان یک حوزه خاص برگزار می‌شود.

در این رویداد، تیم‌های استارت‌آپی، ایده و محصول خود را ارائه می‌کنند و توسط داوران (منتورها، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و…) به صورت حرفه‌ای داوری می‌شوند. به استارت‌آپ برتر به رسم یادبود جایزه‌ای اهدا خواهد شد.

موضوع DMOND Pitches تیرماه «استارت‌آپ‌های حوزه‌ی سلامت و ورزش» است و علاقه‌مندان به استارت‌آپ‌های حوزه سلامت و ورزش برای معرفی کسب‌وکار خود می‌توانند در صورت داشتن ایده‌ی خام و نوآورانه‌ای در زمینه‌ی سلامت و ورزش، با طراحی یک پوستر در ابعاد A۲، آن را برای حاضران رویداد به نمایش بگذارند. این پوستر‌ها در سالن برگزاری رویداد نصب خواهد شد.

هم‌چنین برای ارائه‌ی استارت‌آپ، باید فایل ارائه‌ی خود را با فرمت ppt. یا pptx. به پست الکترونیک این رویداد ارسال کنید. در صورت تکمیل ظرفیت، به صورت خودکار نام‌نویسی شما برای جلسه‌ی آینده رزرو خواهد شد و برای هماهنگی بیشتر با شما تماس گرفته می‌‌شود.

این رویداد چهارشنبه ۲۷ تیرماه ۹۷ از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه در  محل شتاب‌دهنده‌ی دیموند واقع در تهران، خیابان کارگر شمالی، پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران، طبقه‌ی زیرین کتابخانه‌ قلمچی برگزار خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *