اخبار استارتاپی

مخالفت رئیس شورای شهر تهران با برگزاری نمایشگاه الکامپ

نمایشگاه الکامپ که قرار است ۶ مرداد ۱۳۹۷ در تهران برگزار شود، اگر پرمخاطب باشد نباید در تهران برگزار شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در گذشته نیز بحث بر سر این موضوع بود که اگر نمایشگاهی پر مخاطب نبود و وسعت کمی داشت می‌تواند در داخل شهر تهران برگزار شود اما اگر پرمخاطب باشد نباید در داخل شهر برگزار شود. لذا باید این موضوع بررسی شود و قطعا اگر این نمایشگاه پر مخاطب است نباید در داخل شهر تهران برگزار شود.

محسن هاشمی رفسنجانی، بیان کرد: «نمایشگاه الکامپ که قرار است ۶ مرداد ۱۳۹۷ در تهران برگزار شود، اگر پرمخاطب باشد نباید در تهران برگزار شود.»

محسن هاشمی در جمع خبرنگاران در خصوص برگزاری نمایشگاه الکامپ در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران و ترافیک ناشی از برگزاری این نمایشگاه در شهر تهران گفت: «اینطور نبوده که ما نسبت به برگزاری الکامپ اقدامی نکرده باشیم. سه ماه پیش با وزارت مربوطه مکاتبه کردم و اعلام کردم که نمایشگاه‌هایی با این وسعت بالا به دلیل مسائل تحریمی امروز انجام نمی‌شود. وضعیت اقتصادی کشور در رکود است و باید از شرکت‌های داخلی حمایت کنیم.» او ادامه داد: «آن‌چه که اعلام کردند، این بود که این‌گونه نمایشگاه‌ها به دلیل مسائل اقتصادی پر مخاطب نخواهد بود. لذا برای حمایت از شرکت‌های داخلی باید این نمایشگاه‌ها برگزار شود.»

هاشمی تاکید کرد: «در گذشته نیز بحث بر سر این موضوع بود که اگر نمایشگاهی پر مخاطب نبود و وسعت کمی داشت می‌تواند در داخل شهر تهران برگزار شود، اما اگر پرمخاطب باشد نباید در داخل شهر برگزار شود. لذا باید این موضوع بررسی شود و قطعا اگر نمایشگاه الکامپ پر مخاطب است نباید در داخل شهر تهران برگزار شود.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *