اخبار استارتاپی

رونمایی از اپلیکیشن ایران ساخت

اپلیکیشن ایران ساخت توسط ستاد توسعه‌ی فرهنگسازی اقتصاد دانش بنیان معاونت علمی با هدف جریان‌سازی و تولید محتوا برای حمایت از کالاها و خدمات دانش بنیان ایران ساخت تولید و منتشر شد.

لیمو HR

 به گزارش اکوموتیو اپلیکیشن “ایران ساخت” برای گسترش فرهنگ استفاده از کالا و خدمات ایران ساخت و حمایت از کالای ایرانی طراحی و تولید شده است. آخرین اخبار جشنواره‌ی ملی، فرهنگی و هنری “ایران ساخت” در این اپلیکیشن اطلاع‌رسانی می‌شود. هم‌چنین اپلیکیشن نمایشگاهی دائمی، جهت معرفی و عرضه‌ی شرکت‌های دانش بنیان است که بخش ویژه‌ی آن محسوب شده و  بستری تعاملی برای شرکت‌های دانش بنیان با یک‌دیگر فراهم کرده است.

بر اساس این گزارش، اپلیکیشن “ایران ساخت” بخشی را نیز برای بحث و تبادل نظر مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ایرانی در نظر گرفته است که از این طریق مصرف‌کنندگان می‌توانند پیشنهادات، انتقادات و تجربیات خود را با تولید‌کنندگان در میان بگذارند. هم‌چنین این بستر امکان گروه‌بندی‌های مختلف برای کالا‌های ایرانی توسط صاحبان کالا را فراهم کرده تا کاربران بتوانند آن‌ها را مشاهده و نظرات خود را راجع به کالا‌های مطرح شده به اشتراک بگذارند.

هم‌چنین امکان برگزاری مسابقات دوره‌ای برای به چالش کشیدن کاربران و ترغیب آن‌ها برای استفاده از کالای ایرانی در این نرم افزار وجود دارد.

دومین جشنواره‌ی ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با اهداف «جریان‌سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه‌ی تجاری‌سازی، کارآفرینی و اقتصاد دانش بنیان»، «حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران»، «ساماندهی واردات بی‌رویه و ارج نهادن به کالاها و محصولات ایرانی با کیفیت» و هم‌چنین «کمک به برجسته‌سازی (نشان تجاری) کالاهای مرغوب ایرانی»، در بخش ادبیات، هنرهای تجسمی، رسانه‌های دیداری و شنیداری، رسانه‌های دیجیتال و ایده‌ی بازار و بخش دانش‌آموزی به همت ستاد توسعه‌ی فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی و فناوری و به دبیر کلی پرویز کرمی و با شعار «فناوری ایرانی، کسب و کار ایرانی» در دی‌ماه سال جاری برپا می‌شود. آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره‌ی «ایران ساخت»، ۱۵ آبان ماه ۱۳۹۷ است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
بنیاد ملی نخبگان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *