اسلایدهای استارتاپیچندرسانه ای

توسعه محصول جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده

عوامل موثر در رفتار مصرف کننده را بشناسید

اهمیت روز افزون توسعه محصول جدید در دنیای کسب و کار و افزایش توجه و استقبال خاص از سوی شرکت‌ها به انجام تحقیقات در خصوص ماهیت توسعه محصول منجر به ایجاد بدنه‌ی گسترده‌ای از تحقیقات در این حوزه از دانش مدیریت گردیده است.

پویایی و پیچیدگی مفهوم توسعه محصول جدید از یک طرف و ماهیت میان رشته‌ای آن از طرف دیگر موجب گردیده است که محققان در تحقیقات خود رویکرد‌های متفاوتی را به کار گیرند.

برچسب ها

میثم صفری

مسئول بانک اطلاعاتی اکوموتیو، دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن