اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

اولین گردهمایی سرمایه گذاران کارن کراد برگزار شد

اولین رویداد اختصاصی سرمایه گذاران I-MEET، گردهمایی سرمایه گذاران کارن کراد در دانشکده برق دانشگاه تهران برگزار شد.

اولین دوره از رویداد I-MEET کارن کراد با حضور سرمایه گذاران مطرح و فعال زیست بوم کسب و‌ کار های نوپا دوشنبه ۱۵ مرداد ماه ۱۳۹۷ در دانشکده برق دانشگاه تهران برگزار شد. در این رویداد که با هدف سرمایه گذاری، شبکه‌سازی سرمایه گذاران و آشنایی هرچه بیشتر آن‌ها با برنامه‌های سرمایه گذاری کارن کراد طراحی شده است، تمامی سرمایه گذاران فعال در این پلتفرم، مدیران شتاب دهنده ها و صندوق‌های سرمایه گذاری جسورانه ایرانی، سرمایه گذاران فرشته و شرکت‌های سرمایه گذاری خصوصی و دولتی حضور داشتند.

مدیرعامل کارن کراد جناب آقای عمیدی چالش‌های سرمایه گذاری، شبکه‌سازی سرمایه گذاران، به اشتراک گذاشتن نقطه نظرات، بحث و گفت‌وگو در راستای سرمایه گذاری را از محورهای اصلی این جلسه برشمردند. به گفته ایشان رویداد I-MEET با هدف آشنا کردن و شبکه‌سازی سرمایه گذارانی که قبل از این رویداد هیچ شناختی نسبت به یکدیگر نداشتند، به دنبال شکل‌دهی ارتباطات و سرمایه گذاری‌های مشترک برگزار می‌شود و ایشان در این ارتباط فرمودند: «ماهیت کراودفاندینگ، فراهم شدن فرصت‌های سرمایه گذاری برای عموم جامعه است.»

جناب آقای دکتر نیلی احمدآبادی رئیس دانشکده برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، از راه‌اندازی مرکز نوآوری دانشکده فنی دانشگاه تهران تا شهریور ماه خبر داد و گفت: «باید مکانی فراهم کنیم تا دانشجویان در محیط آموزشی خودشان زندگی کنند و به آن محیط علاقه‌مند باشند. در چنین مرکزی شتاب دهنده‌ ها و سرمایه گذاران می‌توانند طی یک رقابت سالم اقتصادی و علمی، نخبگان علمی را جذب کنند. مرکز نوآوری به نوعی می‌تواند به شکارگاه سرمایه گذاران هوشمند تبدیل شود.»

سخنران بعدی جناب آقای دکتر جلالی پژوهشگر، مشاور و مدرس روانشناسی در خانواده، رسانه و سازمان، در مورد اهمیت کارآفرینی و خوداشتغالی به صحبت پرداخت و گفت: «در مواقع بحرانی تصمیم گیری خیلی مهم است. متاسفانه بعضی از مدیران موقع بحران با عصبانیت تصمیمات اشتباهی می‌گیرند و نتایج بدی رقم می‌خورد. در هر سازمان و خانواده افراد در مواقع بحرانی می‌توانند فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کنند و برعکس می‌توانند تهدیدها را به فرصت تبدیل کنند. این بستگی به عملکرد آن مدیر دارد. ما باید آماده مقابله با شرایط بحرانی باشیم.»

آخرین بخش این جلسه به مباحثه و تبادل نظر فعالان حوزه سرمایه گذاری و شتابدهی اختصاص داشت. جمیع حضار از برگزاری این رویداد ابراز رضایت کردند و از مجموعه کارن کراد خواستند تا چنین رویدادهایی به صورت مستمر برگزار گردد.

مهم‌ترین نکات مطرح‌شده در نشست عبارت بودند از:

  • مباحثه و گفت و گو در راستای سرمایه گذاری جمعی
  • الگوهای توسعه و گسترش زیست بوم کارآفرینی
  • ابراز علاقمندی گروهی از سرمایه گذاران به سرمایه گذاری و همکاری مشترک
  • چالش های سرمایه‌گذاری در حوزه کسب و کارهای نوپا
  • گسترش شبکه سازی سرمایه‌گذاران
  • بررسی ارتباط موثر میان دانشجویان، دانشگاهیان و سرمایه گذاران در حوزه کارآفرینی
  • ابراز علاقمندی جمعی از سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در حوزه فین تک
  • مباحثه و گفت و گو در مورد ترمیم زیرساخت‌ها و توسعه مراکز رشد و نوآوری دانشگاه‌ها
  • ایجاد پایگاه داده استارتاپ‌ها
  • کمک به شکل گیری استارتاپ‌های بهتر

علاقه‌مندان برای برقراری ارتباط با مجموعه کارن کراد می‌توانند به آدرس تلگرام و اینستاگرام این مجموعه مراجعه نمایند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
کارن کراد
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *