اخبار استارتاپی

دومین نشست تجاری B2B ایران در کشور گرجستان

دومین نشست تجاری B2B ایران در کشور گرجستان ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه سال جاری برگزار می‌شود.

دومین نشست تجاری B2B ایران در کشور گرجستان، علیرضا دلیری معاون توسعه‌ی مدیریت و جذب سرمایه‌ی معاونت علمی به نمایندگی از این معاونت در راس هیاتی همراه با ۵۰ شرکت دانش بنیان ایرانی، ۱۷ و ۱۸ مرداد ماه سال جاری همزمان با راه‌اندازی مرکز تجاری ایران در تفلیس و افتتاح نمایشگاه دائمی محصولات دانش‌بنیان حوزه‌ی ساختمان (فاز نخست) برگزار می‌شود.

با توجه به موقعیت کشور گرجستان و ظرفیت‌های مناسب موجود در این کشور برای روابط اقتصادی و سیاسی با کشورهای منطقه‌ی قفقاز، CIS و اتحادیه‌ی اروپا، این نشست در حوزه‌هایی مانند سلامت و پزشکی، کشاورزی و صنایع غذایی، توسعه‌ی شهری و ساختمان‌سازی، رشد قابل‌توجه صنعت گردشگری برگزار خواهد شد.

بر اساس این گزارش دومین نشست مشترک تجاری و فناوری میان شرکت‌های دانش بنیان ایران و گرجستان در ادامه‌ی نتایج حاصل از نخستین نشست تجاری و فناوری شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی و گرجی در مهرماه سال ۹۶ برگزار شده بود، برنامه‌ریزی‌ شده است.
در این نشست تجاری و فناوری مشترک، معاون توسعه‌ی مدیریت و جذب سرمایه‌ی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مدیرکل دفتر توسعه‌ی کسب‌ و کار بین‌المللی از معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور به همراه نمایندگانی از وزارت علوم، پارک فناوری یزد، کریدور صادرات، صندوق توسعه‌ی صادرات به همراه ۵۰ شرکت دانش بنیان و فناوری ایرانی حضور خواهند داشت.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *