اخبار استارتاپی

برگزاری کارگاه مدیریت فرآیندهای کسب و کار

کارگاه مدیریت فرآیندهای کسب و‌ کار با هدف آموزش مباحث مدیریت فرآیند و بهبود سیستم‌­ها و روش­‌ها در تهران برپا می‌شود.

امروزه استانداردها و ابزارهای نرم‌افزاری مختلفی ایجاد شده تا بتوان فرآیندهای سازمان را به سادگی مدل کرده و مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. از جمله این ابزارها می‌­توان به  مدیریت فرآیندهای کسب و کار اشاره کرد. از این رو، مدیریت فرآیندها خواسته‌ی­ بسیاری از مدیران بوده و یکی از رویکردهای تحول سازمانی محسوب می‌شود.

با وجود تلاش بسیاری از سازمان‌ها، طرح‌های مدیریت فرآیندها، اغلب با شکست روبه‌رو می‌شوند. دلیل این ناکامی می‌تواند عدم وجود نگرشی تخصصی در حوزه‌ی تحلیل فرآیندها و عدم آشنایی با ابزارهای این حوزه باشد. در یک نگاه کلی، هدف BPM، بهبود کیفیت خدمات و محصولات با استفاده از یک رویکرد ساختار یافته با تمرکز بر مدیریت فرایندهای کسب و کار سازمان و طراحی سیستماتیک است.

در همین راستا، بنیاد نخبگان استان با هدف ارتقای سطح توانمندی مستعدان‌ برتر در مهارت‌های کسب و‌ کار، «کارگاه مدیریت فرآیندهای کسب و‌ کار» را با هدف آموزش مباحث مدیریت فرآیند و بهبود سیستم‌­ها و روش‌­ها برگزار می‌کند.

در این کارگاه مفاهیم مرتبط با مدیریت فرآیندهای کسب و کار و مدلسازی فرآیندهای کسب و کار به منظور درک بهتر فرآیندها و ایجاد بهبود و پیاده‌سازی آن‌ها در سرفصل‌های «تعریف فرآیند و خصوصیات آن»، «تفکر فرآیندی، فناوری اطلاعات و تغییر فرآیند»، «نقش فناوری‌های مدیریت فرآیند»، «تعریف مدیریت فرآیندهای کسب و کار و چرخه‌ی عمر آن»، «انواع فرآیندها و اولویت‌بندی آن‌ها»، «مدل‌سازی و متدلوژی‌های پیاده‌سازی مدیریت فرآیندها»، «تکنیک­‌های مختلف آنالیز و تحلیل و نیز بهبود و بازمهندسی فرآیند»، «اجرا، مانیتورینگ و شاخص‌های کلیدی عملکرد فرآیند»، «بررسی مدل­‌های مرجع فرآیند و آموزش نرم‌افزارهای مربوطه (Visual Paradigm و Bizagi Modeler )» و «معرفی نحوه‌ی مکانیزه نمودن فرآیند و BPMSها»، آموزش داده می‌شود.

مستعدان‌ برتر می‌توانند تا تاریخ ۳ شهریور با مراجعه به این سامانه برای شرکت در این کارگاه ثبت‌نام کنند.

لازم به ذکر است، کارگاه مدیریت فرآیندهای کسب و‌ کار، ۲۲ و ۲۳ شهریورماه در محل بنیاد نخبگان استان تهران برگزار می‌شود. ضمناً به شرکت‌ کنندگان در این کارگاه گواهی حضور اعطا خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
بنیادملی‌نخبگان
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *