اخبار استارتاپی

تفاهم نامه بانک فرابورسی با سازمان میراث فرهنگی

تفاهم نامه همکاری بین بانک گردشگری و معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری در راستای رشد و حمایت از استارتاپ های این حوزه به امضا رسید.

لیمو HR

به گزارش اکوموتیو، تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک گردشگری و معاونت صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری به امضا رسید.

در امضای این توافق نامه که با حضور رضا کامران عضو هیات مدیره و سرپرست بانک گردشگری و اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و هم‌چنین پویا محمودیان معاون صنایع دستی سازمان میراث برگزار شد، مقرر شد بانک گردشگری ضمن حمایت از استارتاپ های حوزه‌ی صنایع دستی زمینه‌ی رشد بیش‌تر در این صنایع را فراهم سازد.

هم‌چنین مقرر شد در جهت حمایت از کالا و تولید داخلی حراج‌های بزرگ صنایع دستی توسط بانک گردشگری برگزار شود تا دغدغه‌های تولیدکنندگان داخلی در این خصوص مرتفع شودپرداخت تسهیلات کم هزینه به پروژه‌های گردشگری و صنایع دستی در راستای حمایت از هنرمندان پرتوان این عرصه از دیگر موارد توافق شده در این نشست بود.

بنابراین گزارش، بانک گردشگری در راستای منویات مقام معظم رهبری در جهت حمایت از کالای ایرانی و با هدف حمایت از هنر و فرهنگ ایرانی و توجه به تولید داخلی به عنوان حامی رسمی سی امین دوره‌ی نمایشگاه صنایع دستی که از ۳ شهریور در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران آغاز و تا ۹ شهریور ادامه دارد، معرفی شده است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *