اخبار استارتاپی

مسابقات چالش نوآوری برگزار می‌شود

مسابقات چالش نوآوری در راستای تعامل استارتاپ ها با جامعه علمی در حاشیه نهمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات (IST ۲۰۱۸) برگزار می‌شود.

علیرضا یاری، دبیر اجرایی نهمین سمپوزیوم مخابرات (کنفرانس بین المللی IST) گفت: در نهمین دوره این رویداد بین المللی، برای اولین بار زمینه همکاری و تعامل هرچه بیشتر بین جامعه علمی و صنعت ICT با عنوان مسابقات چالش نوآوری فراهم شده است.

وی گفت: برای این منظور از طریق همکاری با پلتفرم جمع سپاری نوآوری این امکان فراهم شد که از یک طرف استارت­اپ ­ها و شرکت های فعال در حوزه ICT  بتوانند چالش‌­های نوآوری در حوزه‌­های کاری خود را مطرح کرده و از طرف دیگر مخاطبان علمی این سمپوزیوم بتوانند برای حل آن چالش‌­ها راه‌حل های علمی و کاربردی ارائه کنند.

دبیر اجرایی این رویداد بین المللی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری مسابقات چالش نوآوری شرکت ها در این سمپوزیوم از یک طرف حمایت غیرمستقیم از شرکت‌ها و استارت­اپ ­های فعال در حوزه ICT جهت افزایش نوآوری در محصولات و خدمات شرکت‌ها، شناسایی و جذب افراد مستعد وخلاق و نیز کمک به بازاریابی و برندسازی استارت­اپ ­ها و شرکت ­های نوآور بوده و از طرف دیگر بهره­‌گیری از دانش و توانمندی­‌های متخصصان داخل و خارج از کشور برای حل چالش‌­های شرکت‌­های ایرانی فعال در حوزه ICT و ارتقاء سطح کیفی کنفرانس IST نیز خواهد بود.

یاری اضافه کرد: هر شرکت و استارت­اپی که در حوزه­‌هایی هم‌چون هوش مصنوعی، بلاک چین، رایانش ابری، داده کاوی، کلان داده ها، اینترنت اشیاء و سایر حوزه‌های مرتبط با ICT در کشور در حال فعالیت هستند، می‌توانند درخواست خود را به این سمپوزیوم ارسال کند.

وی گفت: این شرکت­ ها در صورت تمایل به دریافت غرفه‌ی نمایشگاهی، که به همین منظور در محل سمپوزیوم تشکیل می‌شود نیز باید اعلام آمادگی کنند. حضور در نمایشگاه این کنفرانس نیز برای کلیه‌ی استارت­اپ ­های نوآور منتخب رایگان خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *