اخبار استارتاپی

اعزام هیات استارتاپی به جیتکس ۲۰۱۸

اتاق بازرگانی تهران در راستای حمایت خود از استارتاپ ها و کسب وکارهای نوین، مطابق سال گذشته یک هیات استارتاپی برای حضور در نمایشگاه جیتکس 2018 اعزام می کند.

لیمو HR

معاون کسب‌ و کار اتاق تهران با تاکید بر برنامه‌های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در راستای حمایت از کسب‌ و کارهای نوین و دانش بنیان، اعلام کرد که اتاق تهران در همین خصوص، برابر سال گذشته یک هیات متشکل از ۱۸ استارتاپ را برای حضور در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸ اعزام می‌کند.

هومن حاجی‌پور گفت: اتاق بازرگانی تهران با توجه به تعاملات بین‎المللی و نقش موثر خود در توسعه‌ی کسب ‎و کارهای ایرانی در بازارهای جهانی، قصد دارد در راستای حمایت و توانمندسازی کسب‌ و کارهای نوین و استارتاپ ها، با تخصیص غرفه از حضور ۱۸ استارتاپ ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸ در دوبی حمایت کند.

او توضیح داد که نمایشگاه جیتکس با قدمتی بالغ بر ۳۵ سال به گونه‌ای توسعه یافته است که می‌توان این رویداد را در فهرست مؤثرترین رویدادهای فناوری دنیا جای داد. طی مدت زمان برگزاری این نمایشگاه در سال ۲۰۱۷، بالغ بر ۱۰۰ هزار بازدید کننده و ۴ هزار غرفه‌دار در نمایشگاه حضور یافتند.

حاجی‌پور افزود: پس از ارائه‌ی طرح‌ها و انتخاب هیات داوران، برابر برنامه‌ی از پیش تعیین‌ شده، ۱۸ استارتاپ برای اعزام به این رویداد مهم در حوزه‌ی فناوری انتخاب شده‌ و ۷ استارتاپ نیز در فهرست ذخیره قرار خواهند گرفت.

معاون کسب‌ و کار اتاق تهران ادامه داد: اتاق تهران در راستای ماموریت‌های تعریف شده‌ی خود جهت حمایت از کارآفرینان جوان، فضای اختصاص داده شده در این نمایشگاه را به صورت رایگان در اختیار استارتاپ ها خواهد گذاشت.

حاجی‌پور هم‌چنین با اشاره به معیارهای گزینش توضیح داد که پس از معرفی طرح‌ها از سوی مراکز رشد و شتاب دهنده ها آن‌چه مدنظر هیات داوری قرار گرفته است، عبور از مرحله‌ی اولیه‌ی ایده و رسیدن به مرحله‌ی رشد استارتاپ ها، داشتن جریان مالی و هم‌چنین قابلیت تطابق با بازارهای جهانی است.

او از این اقدام اتاق تهران به عنوان فرصتی مهم و قابل توجه برای استارتاپ های ایرانی یاد کرد که می‌تواند فضایی مناسب و مستعد برای ارائه توانمندی‌ها و قابلیت‌های آنان باشد.

نمایشگاه جیتکس ۲۰۱۸ از روز ۲۲ تا ۲۶ مهرماه سال جاری در مرکز تجارت جهانی دوبی در امارات متحده عربی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان جهت اطلاعات ثبت‌نام به این وب‌سایت مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *