اخبار استارتاپی

حضور دانش بنیان ها در نشست تجاری با ازبکستان و قرقیزستان

نشست تجاری بین ایران، ازبکستان و قرقیزستان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری روزهای ۳۰ مهر تا ۴ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

نشست تجاری بین ایران، ازبکستان و قرقیزستان با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری روزهای ۳۰ مهر تا ۴ آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد هیات تجاری و فناوری متشکل از شرکت‌های دانش بنیان و فناور را به کشورهای ازبکستان و قرقیزستان اعزام کند.

این برنامه شامل نشست‌های تجاری مشترک با شرکت‌های متناظر ازبکستانی و قرقیزستانی و بازدیدهای صنعتی و تجاری است. معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری در قالب سفر رسمی به دعوت وزیر توسعه نوآوری ازبکستان به آن کشور سفر می‌کند و یک هیات تجاری نیز در این سفر معاون علمی را همراهی می‌کنند.

شرکت‌های دانش بنیان متقاضی حضور در هیات تجاری، می‌توانند از طریق «کارتابل شرکت‌ها و فناوران» وب‌سایت کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری ثبت‌نام و با انتخاب درخواست دریافت خدمات حمایتی و خدمت درخواستی اعزام و پذیرش هیات‌های تجاری و تکمیل فرم مربوطه نسبت به اعلام آمادگی برای حضور در برنامه اقدام کنند.

برای شرکت در این برنامه، شرکت‌ها بر مبنای آمادگی صادرات ارزیابی خواهند شد و اولویت با شرکت‌هایی است که از سطح آمادگی بالاتری برخوردار باشند.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای شرکت‌های متقاضی حضور در این نشست، تا ۵ مهرماه است و کلیه مراحل اخذ بلیط، ویزا و رزرو هتل توسط کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری انجام خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *