اخبار استارتاپی

برگزاری سومین رویداد نوآفرین با عنوان «گردشگری و تحول دیجیتال»

معاونت کسب و کار اتاق بازرگانی تهران ، سومین رویداد نوآفرین خود را با عنوان گردشگری و تحول دیجیتال، دهم مهرماه سال جاری برگزار می‌کند.

لیمو HR

به مناسبت نامگذاری روز جهانی گردشگری در سال ۲۰۱۸ با عنوان «گردشگری و تحول دیجیتال»، معاونت کسب و کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در راستای ماموریت‌های خود در توانمندسازی نوآورانه و فناورانه جامعه اقتصادی کشور و با هدف گسترش دانش فعالان اقتصادی در حوزه گردشگری، سومین رویداد نوآفرین را با موضوع «گردشگری و تحول دیجیتال» برگزار می‌کند.

در این رویداد سخنرانان مدعو به تشریح موضوعات زیر می‌پردازند:

  1. پارادایم شیفت و نقش مدیریت نوآوری در اقتصاد جدید
  2. تحول دیجیتال و چشم‌انداز آن در سفر و گردشگری
  3. بهره‌مندی کسب و کارها از تحول دیجیتال در صنعت گردشگری
  4. تاثیرات مثبت ابزارهای دیجیتال در سفرهای تجربه‌محور برای انواع مسافران

این رویداد فرصت خوبی برای صاحبان کسب و کار گردشگری جهت افزایش آگاهی و آغاز گفت‌وگویی سازنده با توسعه‌دهندگان نوآوری و فناوری است. این رویداد روز سه‌شنبه دهم مهرماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در محل ساختمان اصلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران (واقع در خیابان خالد اسلامبولی، روبه‌روی خیابان ۲۱، پلاک ۸۲) برگزار می‌شود.

حضور در این نشست برای فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف گردشگری، استارتاپی و فناوری‌های نوین و سایر علاقه‌مندان متضمن پرداخت هزینه نیست و صرفا نیاز به ثبت‌نام دارد که از این لینک قابل انجام است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *