اخبار استارتاپی

رویداد دمو دی شتاب دهنده کسب و کار فردوسی برگزار می‌شود

رویداد «روز برآیند» با هدف جذب سرمایه توسط استارتاپ ها و ورود آن‌ها به مرحلۀ تجاری توسط شتاب دهنده کسب‌ و کار فردوسی در مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

شتاب دهنده کسب و کار فردوسی به عنوان مرکز شتابدهی دانش بنیان فعال در شرق کشور، فرآیند تخصصی شتابدهی خود را از ابتدای سال ۱۳۹۶ آغاز نموده است. این مرکز، توسعۀ فناوری‌های نوظهور در شرق کشور را با پشتیبانی مستقیم مرکز شتابدهی نوآوری دنبال می‌کند و تمرکز خود را معطوف به سرمایه گذاری در مرحلۀ بذری با محورهای زیر کرده است:

  • اطلاع‌‌‌رسانی و رسانه‌های جدید
  • بازی‌ و ‌سرگرمی‌‌
  • آموزش و بازاریابی محتوی
  • خدمات شهری و گردشگری

با نزدیک شدن به انتهای دومین چرخۀ شتابدهی این شتاب دهنده، استارتاپ های موفق خروج یافته از این مرکز، آمادۀ جذب سرمایه و ورود به مرحلۀ تجاری اند؛ از همین رو، در قالب رویدادی با عنوان «روز برآیند»، با هدف تلاش برای جذب سرمایه، به معرفی کسب و کار خود در برابر دیدگان سرمایه گذاران خواهند پرداخت.

از حامیان این رویداد می‌توان به شتاب دهنده کسب و کار فردوسی، دانشگاه فردوسی مشهد، ستاد توسعه فناوری‌های نرم و هویت ساز، مرکز شتابدهی نوآوری، هلدینگ برسا، موسسه فرهنگی هنری آخرین خبر و هتل بین‌المللی قصر طلایی اشاره کرد.

رویداد «روز برآیند» با حضور سرمایه گذاران ریسک پذیر و صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشهد در روز ۲۹ مهرماه سال ۱۳۹۷ در هتل بین‌المللی قصر طلایی، سالن آمفی تئاتر آذین برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیش‌تر به این آدرس مراجعه کنند.

برگزاری رویداد روز برآیند شتاب دهنده فردوسی

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *