اخبار استارتاپی

پنجمین رویداد نوآفرین استارتاپی

اتاق تهران با هدف گسترش دانش فعالان اقتصادی از حوزه کسب و کار نوین ، پنجمین رویداد نوآفرین را با موضوع «آشنایی فعالان اقتصادی با اکوسیستم استارتاپی» برگزار خواهد کرد.

اتاق تهران در راستای مأموریت‌های خود در توانمندسازی نوآورانه و فناورانه جامعه فعالان اقتصادی کشور و با هدف گسترش دانش فعالان اقتصادی از حوزه کسب و کار نوین ، پنجمین رویداد نوآفرین را با موضوع «آشنایی فعالان اقتصادی با اکوسیستم استارتاپی» به طور رایگان برگزار خواهد کرد.

در این رویداد سخنرانان مدعو به تشریح نکات حائز اهمیت ادبیات استارتاپی و نقش اجزای مختلف اکوسیستم نوآوری و فناوری ازجمله استارتاپ ها و شرکت‌های نوپا ، شتابدهنده ها، مخترعان، مراکز رشد، فرشتگان کسب و کار ، سرمایه گذاران خطرپذیر ، برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی، منتورها، ارائه‌کنندگان زیرساخت‌های کسب و کار، شرکت‌های فناور و دانش بنیان، پارک‌های علم و فناوری و … خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان می‌توانند با تکمیل فرم طراحی شده، برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنند. این رویداد در تاریخ یکشنبه «ششم آبان ماه» سال جاری از ساعت ۱۴ الی ۱۸ در ساختمان مرکزی اتاق تهران برگزار می‌شود. ضمناً جهت آشنایی هرچه بیشتر فعالان استارتاپی با یکدیگر، بعد از سخنرانی‌ها نشست مذاکرات مستقیم برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *