اخبار استارتاپی

الوپارک رزرو پارکینگ های فرودگاه مهرآباد را آنلاین کرد

الوپارک در تازه ترین اقدام خود با فرودگاه مهرآباد وارد همکاری شده و از این پس تمامی مسافران می‌توانند با رزرو آنلاین پارکینگ‌های فرودگاه، با خیالی آسوده‌تر سفر خود را آغاز کنند.

رزرو آنلاین جای پارک یکی از ملزومات شهر هوشمند به حساب می‌آید و استارتاپ الوپارک در این زمینه بیش از ۷ ماه است که فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه توانسته با ۷۵ پارکینگ آنلاین در سیستم خود، خدمات جالب توجهی را به کاربرانش ارائه دهد. الوپارک در تازه ترین اقدام خود با فرودگاه مهرآباد وارد همکاری شده و از این پس تمامی مسافران می‌توانند با رزرو پارکینگ های فرودگاه، با خیالی آسوده‌تر سفر خود را آغاز کنند.

«سعید امینیان» بنیان گذار و مدیر عامل الو پارک تاکید می‌کند که برای رزرو جای پارک هیچ هزینه مازادی از کاربر دریافت نمی‌شود و بلکه بیست درصد تخفیف هم با رزرو آنلاین تمامی پارکینگ‌ها، از جمله پارکینگ مهرآباد برای کاربران در نظر گرفته شده است.

امینیان می‌گوید که مجموعه آنها با برخی سایت‌های فروش آنلاین بلیت و همچنین دفاتر فروش آنلاین شرکت‌های هواپیمایی صحبت کرده‌ اند تا بتوانند در آینده‌ای نه چندان دور، در کنار رزرو و خرید آنلاین بلیت هواپیما، رزرو آنلاین پارکینگ را نیز برای مسافر داشته باشند به طوری که شخص در همان لحظه خرید بلیت، بتواند پارکینگ خودش را هم رزرو کند.

مدیرعامل الوپارک می‌گوید تاکنون با شهرداری تهران و سازمان‌ فناوری و اطلاعات این مجموعه جلساتی داشتند تا استفاده از ظرفیت استارتاپ الوپارک در جهت چشم انداز شهر هوشمند تهران بررسی شود او باور دارد که الوپارک می‌تواند گامی برای هوشمندسازی شهر تهران باشد و مشکل جای پارک و اتلاف وقت شهروندان در این زمینه را تقلیل دهد.

الوپارک علاوه بر شهر تهران از یک ماه پیش در شهر قم نیز فعال شده است و قصد دارد در فازهای بعدی خود وارد کلانشهرهایی که مشکل پارکینگ دارند بشود.
در این سیستم کاربران اعلام می‌کنند که از چه ساعت تا چه ساعتی می‌خواهند در پارکینگ بمانند و سپس بر اساس آن قیمت محاسبه و قیمت به آنها اعلام می‌شود و هزینه به شکل آنلاین پرداخت می‌شود. در نهایت کد رزروی به کاربر صادر می شود که هنگام ورود به پارکینگ به متصدی پارکینگ اعلام می کنند

بر اساس آمارهای اعلام شده در تهران ۴ برابر ظرفیت خود خودرو تردد دارد و همین باعث شده که جای پارک در تهران به یکی از دغدغه‌های شهروندان تبدیل شود؛ معضلی که کارشناسان حوزه، رفع آن را تنها در گرو افزایش تعداد پارکینگ‌ها و البته هوشمندسازی عرضه و تقاضای جای پارک می‌دانند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *