اخبار استارتاپی

یک هیات تجاری و فناوری ایرانی به آفریقای جنوبی اعزام می‌شود

مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نظر دارد یک هیات تجاری و فناوری متشکل از شرکت های دانش بنیان و فناور ایرانی را به کشور آفریقای جنوبی اعزام کند.

به گزارش اکوموتیو، این برنامه که با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری طی روزهای ۱۹ تا ۲۲ آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد، شامل نشست‌های تجاری مشترک با شرکت‌های متناظر در آفریقای جنوبی و شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و بازدیدهای صنعتی و تجاری می‌شود.

معاون علمی و فناوری به دعوت وزیر علوم و فناوری آفریقای جنوبی برای شرکت در نشست علم جنوب آفریقا و مذاکرات دوجانبه به این کشور سفر خواهد کرد و هم زمان، فرصت شرکت در نشست مذکور و مذاکره با شرکت های متناظر آفریقایی در قالب نشست تجاری و فناوری برای شرکت های دانش بنیان ایرانی فراهم شده است.

هر شرکت باید حداقل دو شرکت‌ متناظر در آفریقای جنوبی برای برگزاری نشست B۲B به کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری تا تاریخ یکم آذر اعلام کند. کریدور، برای انجام هماهنگی های سفر به شرکتهایی که در مهلت مقرر ثبت‌نام خود را نهایی می‌کنند متعهد است و متعاقبا تعهدی در خصوص ثبت‌نام متاخرین ندارد.

بر اساس اعلام این فراخوان، وزارت علوم و فناوری آفریقای جنوبی، بنیاد تحقیقات ملی آفریقای جنوبی و آکادمی علوم آفریقای جنوبی برگزار کنندگان این برنامه هستند و همایش امسال تلاش دارد تا مانند رویدادهای قبلی، به عنوان یک پلتفرم بزرگ، باز و عمومی برای مباحثات علمی جهت ارتباط آن با جامعه ایفا نقش کرده و آن را به رویدادی به‌عنوان “علم باز” تبدیل کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *