اخبار استارتاپیاخبار کشاورزی

بررسی جایگاه بانک ها در بخش نوآوری کشاورزی

هم اندیشی مدیر پروژه کسب و کارهای نوپای وزارت جهاد با مدیران بانک کشاورزی

لیمو HR

به گزارش اکوموتیو، در جلسه‌ای که به میزبانی بانک کشاورزی برگزار شد، راهکارهای حمایت این بانک از کسب و کارهای نوپای حوزه‌ی کشاورزی مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه، دکتر حمیدرضا مختاری ، مدیر پروژه کسب و کارهای نوپای وزارت جهاد کشاورزی ، با تاکید بر لزوم مشخص شدن جایگاه بانک کشاورزی و دیگر نهادهای مالی فعال حوزه کشاورزی در زیست بوم کسب و کارهای نوپای این صنعت، خواستار جدیت بانک کشاورزی در حمایت از استارتاپ های این حوزه شد.

وی پس از برشمردن فعالیت‌های صورت گرفته برای توسعه اکوسیستم کسب و کارهای نوپای کشاورزی توسط وزارت جهاد، نیاز به درک صحیح از فرهنگ استارتاپی را لازمه‌ی تعامل صحیح با استارتاپ ها دانست و پیشنهاداتی برای آشنایی هر چه بیشتر فعالان بانکی با این فرهنگ ارائه کرد.

در ادامه، حسینی فر، مدیر کل اداره خدمات نوین بانکداری الکترونیکی بانک کشاورزی، از تجربیات شکل گرفته در این بانک طی سال‌های گذشته سخن گفت و برگزاری رویداد فینتک فارم را مکمل این تجربیات برای گسترش درک و شناخت صحیح از فرهنگ استارتاپی در این بانک دانست.

هم اندیشی مدیر پروژه کسب و کارهای نوپای وزارت جهاد با مدیران بانک کشاورزی

حسینی فر به ساختار سنتی بانک های ایرانی اشاره کرد و عدم ریسک پذیری را مهم ترین مانع بانک ها برای ورود به سرمایه گذاری روی استارتاپ دانست. وی ابراز امیدواری کرد که با برگزاری رویدادهایی که رنگ و بوی استارتاپی دارند و ایجاد ارتباط نزدیک بین اعضای خانواده‌ی بانک کشاورزی و استارتاپ ها ، زمینه‌ی اثرگذار این بانک در اکوسیستم استارتاپی فراهم شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *