اخبار استارتاپی

آغاز یازدهمین جشنواره ملی حرکت در دانشگاه اصفهان

دبیر یازدهمین جشنواره ملی حرکت گفت: یازدهمین جشنواره ملی حرکت از فردا (یکشنبه) به مدت چهار روز در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.

یازدهمین جشنواره ملی حرکت از فردا (یکشنبه) به مدت چهار روز در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد. حجت‌الاسلام جعفر شاه نظری گفت: این جشنواره با هدف افزایش مشارکت دانشجویان در فعالیت‌های علمی و حمایت و تشویق آنها، شناسایی انجمن‌ها و دانشجویان دارای دستاوردهای علمی ممتاز و انتقال تجربه فعالیت‌های علمی موفق برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آغاز این جشنواره در دانشگاه اصفهان، گفت: مراسم افتتاحیه رسمی این دوره از جشنواره صبح روز دوشنبه پنجم آذرماه با حضور مسئولان فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و سایر مسئولان کشوری و استانی برگزار خواهد شد و فردا به عنوان نخستین روز بازگشایی این جشنواره به امور مربوط به اسکان مهمانان و تحویل غرفه‌ها اختصاص دارد.

دبیر یازدهمین جشنواره ملی حرکت ادامه داد: مراسم اختتامیه جشنواره، روز چهارشنبه هفتم آذر با حضور مسئولان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تالار نیلفروش زاده دانشگاه اصفهان برگزار و در این مراسم، لوح تقدیر و جوایز ارزنده به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه اصفهان با بیان اینکه در حاشیه این جشنواره، نمایشگاهی نیز در دانشگاه برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه که در سالن حجاب دانشگاه اصفهان دایر است، یکصد غرفه حضور خواهند داشت. علاوه بر اینکه ایجاد تالارهای گفت‌وگو و تشکیل کارگروه‌های گوناگون از دیگر برنامه‌های این جشنواره است.

وی درباره حضور مهمانان این جشنواره، گفت: مهمانان این جشنواره شامل حدود ۵۴۰ نفر از داخل و ۸۰ نفر از خارج کشور هستند که شرکت‌کنندگان داخلی شامل ۳۲۰ دانشجو، ۸۸ کارشناس، ۴۴ نفر از مراکز صنعتی، کسب و کار و کارآفرینی و بقیه از وزارت علوم خواهند بود.

شاه نظری تصریح کرد: یکصد دانشگاه از سراسر کشور برای حضور در نمایشگاه این جشنواره ثبت نام کرده اند، هم‌چنین هزار و ۳۵۵ اثر از ۱۰۶ دانشگاه کشور به دبیرخانه یازدهمین جشنواره ملی حرکت ارسال شده است که از میان آنها ۱۰۶ اثر برتر در اختتامیه جشنواره معرفی و تجلیل می‌شوند.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه اصفهان بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، فولاد مبارکه و آثار تاریخی را از دیگر برنامه‌های جانبی برای مهمانان جشنواره ملی حرکت عنوان کرد.

وی درباره بخش ارتباط با صنعت و بین‌الملل که ویژگی برتر این دوره از جشنواره ملی حرکت است، اظهار کرد: با ۳۵ مرکز صنعتی کشور مذاکراتی به منظور برقراری ارتباط بهتر دانشگاه و صنعت انجام شده است که از میان آنها ۱۵ شرکت برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش اکوموتیو یازدهمین جشنواره ملی حرکت به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با تاکید بر دو بخش ارتباط با صنعت و بازار و گسترش ارتباطات بین‌المللی، چهارم تا هفتم آذر در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *