متفرقه

آموزش ثبت نام کارت سوخت با اپلیکیشن دولت همراه + دانلود

دولت همراه ؛ اپلیکیشنی برای ثبت نام کارت سوخت ؛ دانلود و آموزش

به گزارش اکوموتیو ؛ شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در اطلاعیه ای نحوه دریافت کارت سوخت المثنی را با روشهایی من جمله اپلیکیشن دولت همراه برای کارت سوخت و … اعلام کرد. در اطلاعیه مذکور آمده است که کسانی که کارت هوشمند قبلی خود را دارند در صورت درخواست مجدد کارت سوخت ، کارت سوخت قبلی آنها باطل می شود. در نتیجه توصیه می گردد تنها افرادی که این کارت را ندارند یا گم کرده اند درخواست صدور کارت سوخت را بدهند.

توضیحات و دانلود اپلیکیشن دولت همراه

اپلیکیشن دولت همراه با ارائه بیش از ۵۰ نوع خدمت مختلف برای همگان در دسترس می باشد و برای سهولت کارهایی که حضور فیزیکی لازم دارند تعبیه شده است ، رسول سرابیان رئیس سازمان فناوری اطلاعات در مورد برنامه دولت همراه گفته است : «تاکنون ۲ میلیون درخواست از طریق این سامانه صورت گرفته و ۱۲ هزار نفر از این سیستم استفاده می‌کنند. بیشترین تقاضای مردم برای انجام خدمات ثبت احوال و نوبت گیری دریافت کارت ملی هوشمند بوده است.»

مراحل نصب اپلیکیشن دولت همراه :

  1. در ابتدا کاربر باید اپلیکیشن دولت همراه را از طریق مارکت های اندرویدی یا iosی مختلف برای همراه خود دانلود و نصب نماید ، که شما می توانید با مراجعه به لینک زیر اپلیکیشن را دانلود نمایید :

دانلود نسخه اندروید اپلیکیشن دولت همراه

دانلود نسخه ios اپلیکیشن دولت همراه

۲. وارد کردن اطلاعات کاربری و شماره تلفن همراه ؛ کاربر پس از وارد کردن شماره تلفن همراه و کد مذکور ، کد تاییدی برای شماره تلفن شما ارسال می شود و پس از وارد کردن آن به مرحله بعدی می روید.

لازم به ذکر است شماره تلفن همراه وارد شده باید به نام شما ثبت شده باشد و مغایرتی بین کد ملی شما و کد ملی شماره تلفن همراه ثبت نام شده است وجود نداشته باشد. همچنین در کلیه مراحل ثبت نام سامانه هوشمند سازی سوخت نیاز است هویت شما ، وسیله نقلیه و کارت بانکی محرز شود و با یکدیگر تطابق داده شود !

آموزش تصویری ثبت نام کارت سوخت المثنی اپلیکیشن دولت همراه

۳. در مرحله بعد با انتخاب گزینه درخواست صدور کارت المثنی وارد مرحله ثبت نام  می شوید و با وارد کردن کد ملی و تاریخ تولدتان مشخصات کاربریتان را تایید میکنید.

۴. در مرحله چهارم با انتخاب نوع وسیله نقلیه و وارد کردن شماره سریال ۸ رقمی ذیل بارکد در پشت کارت خودرو و یا شماره VIN  خودرو را معرفی می نمایید.

۵. در مرحله آخر شماره کارتهای بانکی متعلق به شما نمایش داده می شود که شما یکی از کارتهایتان را انتخاب می نمایید تا اطلاعات همان کارت به کارت سوختتان متصل شود. و در نهایت با تایید نهایی اطلاعات شما ثبت می شود.

جدول زمان بندی ثبت نام کارت سوخت المثنی

۵ آذر ماه دو رقم سمت راست ۹۹
۶ آذر ماه دو رقم سمت راست ۸۹
۷ آذرماه آخرین رقم سمت راست ۹
۸ و ۹ آذر ماه آخرین رقم سمت راست ۸
۱۰ و ۱۱ آذر ماه آخرین رقم سمت راست ۷
۱۲ و ۱۳ آذر ماه آخرین رقم سمت راست ۶
۱۴ و ۱۵ آذر ماه آخرین رقم سمت راست ۵
۱۶ و ۱۷ آذر ماه آخرین رقم سمت راست ۴
۱۸ و ۱۹ آذر ماه آخرین رقم سمت راست ۳
۲۰ و ۲۱ آذر ماه آخرین رقم سمت راست ۲
۲۲ و ۲۳ آذر ماه آخرین رقم سمت راست ۱
۲۴ و ۲۵ آذر ماه آخرین رقم سمت راست ۰
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۱ Average: ۵]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *