اخبار استارتاپی

فرصت حضور در شبکه بزرگ فناوری ایران فراهم شد

فرصت حضور شركت‌ها و تیم‌های نوپای فعال در حوزه‌های فناوری و الكترونيك، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مكانيك پيشرفته و مکاترونیک، تجهيزات پزشكی، پرینترهای سه‌بعدی و تولید دیجیتال شبکه بزرگ فناوری ایران فراهم شد.

لیمو HR

به گزارش اکوموتیو، سید علی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان از آغاز دور جدید ثبت‌نام متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان خبر داد و گفت: این مرکز با داشتن شبکه گسترده همکاران(خصوصی و دولتی) و با ارائه امکانات و خدمات پشتیبانی، هدایت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهای فناوری عضو و همچنین ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار، روند تجاری سازی طرح‌ها را تسریع می‌کند.

وی افزود: به همین منظور فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ پارک فناوری پردیس از ابتدای آذرماه سال جاری آغاز شد.

مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان گفت: وجود تیم کاری کارآفرین، متخصص و باانگیزه، طرح باقابلیت تجاری‌سازی و برنامه کاری منسجم از الزامات عضویت در مرکز رشد است.

هزاوه در ادامه در خصوص مراحل پذیرش متقاضیان اعلام کرد:  صاحبان طرح با تکمیل و ارسال فرم اولیه تقاضای عضویت و با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح موردنظر، در فرآیند عضویت قرار می‌گیرند و در صورت تأیید اولیه طرح، جلسه مصاحبه به‌صورت اختصاصی برگزار می‌گردد تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد تأیید قرار گیرد.

بر اساس این گزارش؛ شرکت‌ها و تیم‌های نوپای فعال در حوزه‌های فناوری برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، تجهیزات پزشکی، پرینترهای سه بعدی و تولید دیجیتال می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به این آدرس برای این مرکز ارسال کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *