اخبار استارتاپیاخبار فین تک

سقوط آزاد قیمت ارزهای دیجیتال

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به کمتر از 4000 هزار دلار رسید.

قیمت ارز دیجیتال بیت کوین به کمتر از ۴۰۰۰ هزار دلار رسید. ارزهای دیجیتال به سقوط آزاد خود ادامه می دهند. بیت کوین که مهم ترین ارز دیجیتال حال حاضر بازار محسوب می شود، ارزشی کمتر از ۴۰۰۰ هزار دلار دارد. در حالی که بسیاری از تحلیلگران منتظر افزایش ارزش بیت کوین بودند، قیمت ارز دیجیتال بیت کوین در ماه های اخیر با کاهش روبه‌رو بوده است.

در ماه دسامبر سال گذشته میلادی ارزش بیت کوین رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرد. در این تاریخ قیمت هر بیت کوین به ۱۹,۵۰۰ دلار رسید. در ماه ژوئن سال جاری میلادی شاهد کاهش ارزش این ارز دیجیتال به ۶۶۰۰ دلار بودیم. از ماه ژوئن تا به امروز ارزش بیت کوین کاهش پیدا کرده است.

قیمت بیت کوین در حال حاضر کمتر از ۴۰۰۰ دلار است که نشان از کاهش ارزش بالای آن در کمتر از یک ماه دارد. لازم به ذکر است؛ چند ساعت پیش ارزش بیت کوین به ۳,۶۶۷.۹۲ دلار رسیده بود. این قیمت به معنای کاهش ۱۵.۵ درصدی ارزش آن در کمتر از ۲۴ ساعت است.

بیت کوین تنها ارز دیجیتالی نبوده که کاهش قیمت را در بازار تجربه می کند. بسیاری از ارزهای دیجیتال در کمتر از ۲۴ ساعت بالاتر از ۲۰ درصد کاهش ارزش را تجربه کرده اند. قیمت اتریوم به ۱۰۲.۶۹ دلار و قیمت ۲۷.۵۶ دلار رسید.

بیت کوین در سال های اخیر تغییرات زیادی را در قیمت خود تجربه کرده است. در اوایل سال جاری میلادی ارزش این ارز دیجیتال به کمتر از ۸۰۰ دلار رسید که این موضوع باعث شد تحلیل های تازه ای در رابطه با قیمت آن در آینده در فضای مجازی منتشر شود.

در حال حاضر نمی توان در رابطه با آینده این ارز دیجیتال اظهار نظر قطعی کرد. برخی از تحلیلگران به ارزش بالاتر از ۱۰۰ هزار دلار بیت کوین اشاره کرده اند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *