اخبار استارتاپی

سامانیوم رونمایی شد

سامانیوم اپلیکیشن باشگاه مشتریان بانک سامان رونمایی شد.

سامانیوم اپلیکیشن باشگاه مشتریان بانک سامان امروز رونمایی شد. مدیربازاریابی و مشتریان بانک سامان در مراسم معرفی این اپلیکیشن اعلام کرد که هدف این برنامک بیشتر جذب مشتریان وفادار از نسل Y (دهه ۶۰) است.

مرتضی حسینی‌نژاد گفت: «از خصوصیات این نسل این است که به گروه دوستان خود بیش از سایر گروه‌ها اعتماد دارند. از سویی اگر نسبت به موضوعی ناراضی باشند بدون اینکه نارضایتی خود را حضورا بیان کنند با اعلام آن در شبکه‌های اجتماعی، از استفاده  سرویس مورد نظر انصراف می‌دهند. از همین رو برای جذب این نسل باید با زبان همان‌ها صحبت کرد. تا کنون تمامی بانک‌ها خدمات باشگاه مشتریان را از طریق سایت‌هایشان ارائه می‌کردند بنابراین ما تصمیم گرفتیم برای جذب نسل جوان و وفادارتر کردن آنها سراغ اپلیکیشن برویم.»

او ادامه داد: «خصوصیت باشگاه مشتریان جذب وفاداری مشتریان است از همین رو ما نیز در نظر داریم با چرخه‌های که ایجاد می‌کنیم مشتریان وفادار را جذب کرده و رضایت کامل را در آنان به‌وجود آوریم.» حسینی‌نژاد با اشاره به یکی از ویژگی‌های جالب این برنامه تاکید کرد: « همانطور که گرفتن لایک برای این نسل جذاب است در این برنامک نیز با گرفتن لایک از دوستان به یکدیگر قدرت و امتیاز یکدیگر را افزایش می‌دهند.» براساس اظهارات او از امتیازهای به دست آمده در سامانیوم علاوه بر اینکه می‌توان در پیشنهاد‌های تخفیفی استفاده کرد قابلیت برگشت بخشی از خرید به کیف‌پول مشتریان  را نیز  دارد که مشتریان از این میزان پول می‌توانند در بخش‌های مختلف هزینه کنند.

هم‌اکنون امکان دانلود این اپلیکیشن از طریق سایت بانک سامان ، بخش باشگاه مشتریان امکان‌پذیر است.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *