اخبار استارتاپیاخبار فین تک

وبسایت سهام یاب رفع فیلتر می شود

بانک پاسارگارد شکایت خود از سهام یاب را پس گرفت !

نسخه بدون فیلتر سهام یاب

حدود یک ماه پیش در تاریخ ۶ آبان ماه با شکایت بانک پاسارگارد از وبسایت سهام یاب این سایت فیلتر و از دسترس خارج شد. امروز ۱۲ ام آذر مدیر عامل سهامیاب فاطمه جعفری در گفتگویی که با پیوست داشت اعلام کرد که پس از مراجعه به دادسرا برای پیگیری شکایت بانک پاسارگارد از سهام یاب متوجه شده است که این بانک شکایت خود را از وبسایت سهامیاب پس گرفته است. و با این اتفاق بازرش پرونده مورد نظر درخواست رفع فیلتر سهامیاب را به دادستانی ارجاع داده و بین یک هفته تا ۱۰ روز به دلیل انجام فرآیند های فنی و نامه نگای به شرکت های خدمات دهنده اینترنتی ، سهام یاب رفع فیلتر خواهد شد.

راه اندازی استارتاپ

فاطمه جعفری یک ماه پیش در این باره گفته بود : «بانک پاسارگاد در شکایتی به دادگاه رسانه شعبه ۲ بازپرسی از ما به عنوان اینکه مجوز مطبوعات نداریم شکایتی مطرح و اعلام کرده که سهامیاب از طریق تشویش اذهان عمومی در حال تحریک سهامداران این بانک است. این درحالی است که اصل حوزه فعالیت ما ربطی به مطبوعات ندارد.»

گویا پس از آنکه تعدادی از سهام داران بانک پاسارگارد به دنبال ۲۲ ماه بسته بودن این سهم در بورس در وبسایت سهامیاب اقدام به نوشتن مطالبی در باب گرفتن حقوق خود از بانک پاسارگارد کرده اند ، این بانک با اتهام تحریک سهامیاب علیه بانک پاسارگارد اقدام به شکایت ازین سامانه کرد.

اما در گفتگویی که مدیر عامل بانک پاسارگارد داشت با یکی از رسانه ها داشت اعلام کرد که دلیل فیلتر شدن سایت سهام‌یاب، نه شکایت این بانک بلکه نداشتن مجوز وزارت ارشاد بوده است. و همچنین آنها قصد دارند شکایت خود را پس بگیرند.

گویا هم اکنون پس از گذشت چند ده روز بانک پاسارگارد شکایت خود را پس گرفته است و باید به زودی شاهد فعالیت مجدد وبسایت سهام یاب خواهیم بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *