اخبار استارتاپی

سومین دورهمی بازاریابان دیجیتال برگزار شد.

رویداد digital Marketers با حمایت شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد.

به گزارش وبسایت پرداخت الکترونیک سداد در این رویداد که با حضور فعالان حوزه دیجیتال مارکتینگ برگزار شد، مدیران ارشد شرکت پرداخت الکترونیک سداد و همچنین مدیران و کارشناسان شرکت­هایی چون: بیمیتو، ریحون، علی بابا، اسنپ تریپ، های وب، دیجی کالا، مستر بلیط، شاتل، پی­پینگ، فلایتو ، اکوموتیو و سایر شرکت های فعال در حوزه بازاریابی دیجیتال برگزار شد، میهمانان به تبادل نظر و بررسی راه­های همکاری مشترک پرداختند.

شرکت پرداخت الکترونیک سداد در این مراسم ضمن معرفی ظرفیت­ها و قابلیت­های پرداخت الکترونیک با تاکید بر درگاه پرداخت اینترنتی(IPG) این شرکت، از تفاهم نامه جدید خود با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی رونمایی کرد.

پرداخت الکترونیک سداد، با پیشنهاد طرح همکاری به مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، درخواست تسهیل راه­های تجارت و پرداخت الکترونیک حوزه­های مختلف را برای استارتاپ­ها و شرکت­های جوان ارائه نموده بود و توانست با پیگیری و رویکرد حمایتی این پیشنهاد را اجرایی نموده و گام موثری در جهت بهبود شرایط کسب و کار جوانان فعال و پر ایده این مرز و بوم بردارد.

سومین دورهمی صمیمانه بازاریابان دیجیتال تا ساعت ۹ شب ادامه داشت و با هم افزایی بوجود آمده در این فضا امید است در جهت رونق کسب و کار استارتاپها و فعالان حوزه دیجیتال اقدامات تاثیرگذار صورت پذیرد. شرکت پرداخت الکترونیک سداد نیز با معرفی کارشناسان و مشاوران خود در این رویداد توانست گام موثری در جهت تسهیل تعاملات فی مابین فعالان اکو سیستم استارتاپ کشور و شرکتهای حوزه پرداخت بردارد.

این روزها پرداخت الکترونیک سداد با تکیه بر توانمندی­ها، سابقه و با تمرکز ویژه در حمایت از استارتاپها، سعی بر آن دارد تا نقش خود را در جهت بهبود فضای کسب و کار جوانان خلاق و ایده پرداز کشور ایفا کند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *