اخبار استارتاپی

آغاز ثبت‌نام در رویداد “تجاری سازی طرح های فناورانه”

رویداد "تجاری سازی طرح های فناورانه"، سوم تا ششم دی ماه امسال به مناسبت هفته پژوهش‌وفناوری و همزمان با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

رویداد “تجاری سازی طرح های فناورانه”، سوم تا ششم دی ماه امسال به مناسبت هفته پژوهش‌وفناوری و همزمان با نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این رویداد چهار روزه از سوی دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در قالب سه بخش برگزار می‌شود که عبارتند از “رویداد فرصت‌ها و چالش‌های کارآفرینی در ایران که به صورت نیم روز و شامل چندین سخنرانی علمی و پنل تخصصی در زمینه چالش‌های کارآفرینی برگزار می‌شود”، “نمایشگاه شرکت های نوپا و استارتاپی کشور با حضور بیش از یکصد استارتاپ فعال در حوزه‌های مختلف فناوری” و “رویداد سه روزه ارائه طرح‌های برگزیده به سرمایه گذاران جهت جلب نظر ایشان و جذب سرمایه

بر اساس اعلام دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم، ثبت‌نام در نمایشگاه شرکت های نوپا و استارتاپی کشور آغاز شده است.

در سه روز اول این رویداد، ۱۰ طرح برگزیده توسط متخصصین برای سرمایه گذاران تشریح می‌شود و سپس طی جلسات مذاکره رودرو (B2B) مراحل بعدی جلب نظر و جذب سرمایه انجام می‌شود.

نکته حائز اهمیت در تمام این سه رویداد اعطای گرنت وزارت علوم به طرح‌هایی است که در ایام نمایشگاه موفق به جذب سرمایه گذار می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌­توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی برای حضور در نمایشگاه با شماره­ تلفن‌های ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳ تماس بگیرند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *