اخبار استارتاپی

رفع نیاز ارتباطی کشور با تجاری سازی فناوری در حوزه حمل و نقل

وزیر راه، مسکن و شهرسازی گفت: با تجاری سازی فناوری در حوزه شبکه‌های ارتباطی حمل و نقل می‌توان به راه‌حل‌های واقعی اقتصادی نزدیک شد و نیازهای جامعه را پاسخ گفت.

محمد اسلامی صبح امروز با حضور در مجموعه غرفه‌های دانشگاه آزاد اسلامی یادگار امام شهرری از رویداد استارتاپی و مراکز رشد این دانشگاه در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل در محل مصلای تهران بازدید کرد.

وزیر راه، مسکن و شهرسازی گفت: با تجاری سازی فناوری در حوزه شبکه‌های ارتباطی حمل و نقل می‌توان به راه‌حل‌های واقعی اقتصادی نزدیک شد و نیازهای جامعه را پاسخ گفت.

وی با تقدیر از اقدامات انجام شده در حوزه حمل و نقل در واحد یادگار امام(ره) افزود: بلاشک راه پیشرفت به‌طور طبیعی توجه به دانش و پژوهش است. اگر بتوانیم ثروت‌سازی از راه دانش را محقق کنیم، به پیشرفت نهایی خواهیم رسید.

وزیر راه، مسکن و شهرسازی با توجه به توضیحات ارائه شده از سوی سعید قاضی مغربی رئیس دانشگاه آزاد واحد یادگار امام(ره) ادامه داد: با تجاری سازی فناوری در حوزه شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل می‌توانیم به راه‌حل‌های واقعی اقتصادی نزدیک شده و نیازهای جامعه را پاسخ بگوییم.

اسلامی در پایان با اشاره به برگزاری استارتاپ ویکند حمل و نقل دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام(ره) شهرری گفت: کار واحد یادگار امام در رابطه با احصای هزار موضوع پایان‌نامه در حوزه حمل و نقل بسیار باارزش است و از خروجی ایده‌های دانشجویان و محققان حمایت لازم خواهد شد. افتخار می‌کنیم که در دانشگاه چنین رویدادهایی رخ می‌دهد و از رؤسای واحد یادگار امام شهرری نهایت تشکر را دارم.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *