اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

سینا تک از ایده‌های خلاق حمایت می‌کند

حمایت سینا تک از ایده‌ هایی که بتوانند چهره بازار کسب و کار را تغییر دهند

مجید هادی، سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک سینا بیان کرد: «در حال حاضر فین تک ها و استارتاپ ها به سمتی حرکت می‌کنند که بتوانند چهره کسب و کارها را تغییر دهند. بخش مالی و بانکی نیز از این تغییرات مستثنی نبوده است. خصوصا با توجه به بالغ شدن مفهوم بلاک چین و موضوعاتی مانند ارز رمزها، وام‌دهی‌های نفر به نفر،crowdfunding  و … ؛ انتظار این است که این تغییرات تکنولوژی مانند یک بهمن در آینده نه چندان دوری چهره کسب و کار بانکی را به صورت کامل تغییر دهد.»

سینا تک، سرمایه گذار خطرپذیر در حوزه فین تک ها و استارتاپ های مالی

او با بیان اینکه اگر کسب و کارها خود را با این شرایط جدید وفق ندهند و در آینده از تکنولوژی‌های جدید عقب بمانند، زیان‌های جبران ناپذیری را متحمل می‌شوند، گفت: «در این زمینه کاری که بانک سینا انجام داده، این است که در شرکت سینا تک به عنوان vc (venture capital) سرمایه گذاری کرده است. عملکرد این شرکت در حوزه فین تک ها و استارتاپ های مالی، سرمایه گذاری خطرپذیر است.»

هادی عنوان کرد: «سینا تک از ایده‌هایی که نسل جدید و نو در گروه‌های کوچک و چند نفره، مشغول ایده‌پردازی هستند، حمایت می‌کند. از این تعداد بی‌شمار ایده‌ها ممکن است یک تعداد از آنها بسیار موفق باشند و به نتیجه برسند و چهره بازار کسب و کار را به صورت کامل تغییر دهند.»

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۲ Average: ۴]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *