اخبار استارتاپی

دعوت از استارتاپ ها برای همکاری با فدراسیون های ورزشی

وبسایت ها و اپلیکیشن هایی اختصاصی با کمک استارتاپ ها برای موضوعات آموزشی و اطلاع‌رسانی مشاغل تخصصی در حوزه ورزش در حال توسعه است.

لیمو HR

تعدادی از فدراسیون های ورزشی در نظر دارند وبسایت ها و اپلیکیشن هایی اختصاصی را با کمک استارتاپ ها برای موضوعات آموزشی و اطلاع‌رسانی مشاغل تخصصی خود توسعه داده و در قبال آن، ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی خود را در اختیار استارتاپ ها قرار دهند.

سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و سازمان فناوری اطلاعات ایران در نظر دارند تا با پیوند زدن توانمندی‌های کسب و کارهای نوپا و بازار تقاضای خدمات عمومی، نسبت به توسعه خدمات الکترونیکی در کشور اقدام کنند.

با توجه به رسالت فوق و در تعاملات انجام شده با تعدادی از فدراسیون‌های ورزشی کشور، این نهادها در نظر دارند وبسایت‌ها و اپلیکیشن هایی اختصاصی را با کمک استارتاپ ها برای موضوعات آموزشی و اطلاع‌رسانی مشاغل تخصصی خود (نظیر داوری و مربی‌گری) توسعه داده و در قبال آن، ظرفیت‌های اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی خود را در اختیار استارتاپ ها قرار دهند.

در این راستا، سازمان نظام صنفی رایانه‌‌ای از کسب و کارهای نوپا و متخصصان این حوزه که مایل به همکاری با فدراسیون‌های ورزشی هستند دعوت می‌کند که تقاضای خود را با عنوان «همکاری با فدراسیون‌های ورزشی» و با ذکر نام شرکت، نام نماینده و شماره تماس، و سوابق مرتبط، حداکثر تا تاریخ سوم دی‌ماه ۹۷ به این آدرس ایمیل ارسال کنند؛ تا از آنها برای حضور در جلسه هماهنگی برای این موضوع دعوت به عمل آید.

 لازم به ذکر است که فضای ورزشی، فدراسیون‌ها و اقتصاد مبتنی بر ورزش حوزه‌های جذابی هستند که تا به امروز کم‌تر مورد توجه استارتاپ ها قرارگرفته است و همکاری با این فدراسیون‌ها می‌تواند دریچه ورود کسب و کارها برای شناسایی فرصت‌ها و ورود آن‌ها به این حوزه باشد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *