اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

بوکینگ ویلا موفق به جذب سرمایه ۱۲ میلیارد ریالی شد.

استارتاپ بوکینگ ویلا با همراهی شتابدهنده دیموند و یک سرمایه‌گذار فرشته موفق به جذب سرمایه ۱۳ میلیارد ریالی شد.

بوکینگ ویلا ، استارتاپ فعال در حوزه گردشگری و رزرواسیون آنلاین اقامتگاه‌های شخصی و بومگردی است که موفق به جذب سرمایه ۱۲ میلیارد ریالی از یک سرمایه گذار فرشته شد. به گفته مدیران این استارتاپ، این جذب سرمایه با همراهی شتابدهنده دیموند و یک سرمایه گذار فرشته علاقه‌مند به حوزه گردشگری انجام شد.

صنعت گردشگری در ایران یکی از زودبازده‌ترین و مهم‌ترین صنایع داخل کشور عزیزمان است. استارتاپ های بسیاری در این حوزه به وجود آمده است و موفقیت‌های زیادی نیز کسب کرده‌ اند. بوکینگ ویلا که یک سامانه رزرو آنلاین ویلا و اقامتگاه است، یکی از نمونه‌های موفق این استارتاپ هاست. بوکینگ ویلا اکنون با جذب ۱۲ میلیارد ریال سرمایه از یک سرمایه گذار فرشته قصد دارد تا بازار خود را به سراسر ایران گسترش دهد.

سید سراج‌الدین رضوی‌زاده، مدیر عامل بوکینگ ویلا در خصوص این جذب سرمایه توضیح داد که این مبلغ صرف گسترش زیرساخت و همچنین تبلیغات خواهد شد.

او با بیان اینکه شرایط اقتصادی فعلی موجب کاهش سرمایه گذاری در استارتاپ ها شده است، گفت: «در چنین شرایطی بوکینگ ویلا پس از ماه‌ها مذاکره با سرمایه گذاران مختلف توانست سرمایه مورد نیاز خود را از یک سرمایه گذار فرشته جذب نماید. این جذب سرمایه نقطه عطفی برای بوکینگ‌ ویلا است و امید تازه‌ای را برای دنبال کردن اهدافمان ایجاد کرده است.»

شایان ذکر است که این سرمایه گذاری در محل موسسه خیریه پروین آراسته انجام شد؛ این موسسه در مرحله شتابدهی با شتابدهنده دیموند روی این استارتاپ سرمایه گذاری کرده بودند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *