اخبار استارتاپیاخبار سرمایه گذاری خطرپذیر

آغاز فعالیت صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر در خراسان جنوبی تا پایان سال

رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: صنی خطرپذیر و صنددوق سرمایه گذاروق پژوهش و فناوری غیردولتی استان با همکاری معاونت علمی‌وفناوری ریاست جمهوری تا پایان سال جاری شروع به فعالیت می‌کنند.

اسماعیل قادری فر ، امروز ۱۷ دی ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: معاون علمی و فناوری رییس جمهور به شهرستان قاین سفر داشت و از مرکز رشد واحدهای فناور این شهرستان بازدید کرد.

وی افزود: این مرکز دارای تعداد زیادی شرکت دانش بنیان و واحدهای فناور است که امیدواریم در این سفر مصوبات خوبی برای توسعه رشد و نوآوری شهرستان‌های استان خراسان جنوبی به‌ویژه قاین به عنوان قطب بین‌المللی زرشک و زعفران داشته باشیم.

رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری بیان کرد: با توجه به توافقاتی که با استاندار خراسان جنوبی داشتیم، بحث توسعه مرکز رشد و تجهیز مرکز رشد واحدهای فناور قاین در دستور کار قرار می‌گیرد.

قادری‌فر با بیان اینکه برای توسعه این مرکز، فضای یک هزار مترمربعی را در نظر گرفتیم و کار تجهیز و توسعه آن به‌زودی انجام می‌شود، تصریح کرد: این تجهیز و توسعه برای حمایت از واحدهای فناور با کمک استانداری و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری صورت می‌گیرد.

رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ادامه داد: همچنین صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر و صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان با همکاری معاونت علمی تا پایان سال جاری شروع به فعالیت می‌کنند تا بتوانیم جریان سرمایه گذاری خطرپذیر را برای حمایت از واحدهای فناور داشته باشیم.

رییس مرکز توسعه فناوری راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: برای توسعه مرکز رشد فناور قاین حدود ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *