اخبار کشاورزیاخبار استارتاپی

آموزش، ابزاری جهت توسعه کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی

کارگاه آموزشی دو روزه آشنایی با کسب و کارهای نوپا بخش کشاورزی با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی استان البرز برگزار گردید.

لیمو HR

از جمله ضرورت‌­های توسعه کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی آموزش و فرهنگ­سازی است. درهمین راستا آموزش کارشناسان پهنه کشاورزی، به عنوان حلقه واسط نظام مدیریت و برنامه‌­ریزی کشاورزی با بهره­‌برداران بخش از اهمیت به‌سزایی برخوردار است.

پروژه کسب و کارهای نوپا در بخش کشاورزی، با عنایت به این امر، در وهله نخست اقدام به برگزاری جلسات هم‌­اندیشی متعدد و همچنین کارگاه آموزشی برای مدیران بالادستی در استان البرز و در ادامه برگزاری کارگاه آموزشی برای کارشناسان پهنه نمود تا بدینوسیله زمینه توسعه آموزش در خصوص کسب و کارهای نوپا را در کنار تقویت شبکه فعالان زیست بوم کارآفرینی و استارتاپی تسهیل نماید.

کارگاه آموزشی دو روزه آشنایی با کسب و کارهای نوپا بخش کشاورزی با مشارکت سازمان جهاد کشاورزی استان البرز در محل مرکز آموزش عالی امام خمینی(ره) طی دو روز ۶ و ۱۳ دی ماه برگزار گردید.

در این کارگاه دو روزه تمامی کارشناسان پهنه‌های کشاورزی استان البرز با مفاهیم استارتاپی، مراحل راه‌­اندازی استارتاپ ­ها، شناخت وضعیت اکوسیستم کارآفرینی و استارتاپی کشور و استارتاپ های موفق داخلی و خارجی کشاورزی آشنا شدند. همچنین با معرفی استارتاپ باسلام فرایند توسعه این استارتاپ ارائه مرور و فراگیران با ظرفیت­های استارتاپ ها جهت کمک به کارآفرینی و بازاریابی تولیدکنندگان خرد روستایی آشنا شدند.

امید است با شناسایی و آموزش فعالان زیست بوم کارآفرینی و استارتاپی بخش کشاورزی گام موثری جهت توسعه کسب و کارها و درنهایت حل برخی از چالش‌­های بخش کشاورزی برداشته شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *