اخبار استارتاپی

برگزاری نخستین رویداد DMOND Pitches در شتابدهنده دیموند

نخستین رویداد DMOND Pitches در دفتر بوشهر شتابدهنده دیموند واقع در پارک علم و فناوری استان بوشهر، با موضوع خدمات و خرده فروشی برگزار شد.

لیمو HR

نخستین رویداد DMOND Pitches در دفتر بوشهر شتابدهنده دیموند واقع در پارک علم و فناوری خلیج فارس بوشهر، با موضوع خدمات و خرده فروشی برگزار شد.

⁣این رویداد آغازی برای معرفی رسمی شتابدهنده دیموند به اکوسیستم کارآفرینی بوشهر بود که پس از پخش تیزر معرفی شتابدهنده دیموند و ارائه توضیحاتی در مورد فعالیت دیموند در بوشهر، کمپین دیموند اکسپوی ۹۷ نیز معرفی شد تا در این رویداد، پذیرای یک تیم از بوشهر باشیم.

در این رویداد سعی شد از ایده های جدید استقبال شود و تیم های جدیدی به منتورها و سرمایه گذاران حاضر در رویداد، معرفی شود. همچنین این رویداد آغازی برای معرفی رسمی شتابدهنده دیموند به اکوسیستم کارآفرینی بوشهر بود که پس از پخش تیزر معرفی شتابدهنده دیموند و ارائه توضیحاتی در مورد فعالیت دیموند در بوشهر، کمپین دیموند اکسپوی ۹۷ نیز معرفی شد تا این رویداد، پذیرای یک تیم از بوشهر باشد.

داوران رویداد، آقایان: دکتر حبیب رستمی – ریاست پارک علم و فناوری خلیج فارس، حسن دریس زاده- شرکت آتی ساز فناوری و منتور شتابدهنده دیموند، مجید جراحی – سازمان فناوری اطلاعات و جواد فروغی فرد – گروه صنعتی پلیمر بوشهر و سرمایه گذار، خود را معرفی کردند و ارائه استارتاپ ها آغاز شد.

همچنین در انتها اعلام شد که مفهوم برنده شدن در این نوع رویدادها درست نیست و اینکه جوانان با این شرایط اقتصادی همچنان با پشتکار در راستای رشد و گسترش کسب و کار نوپای خود تلاش می کنند همه برنده هستند اما برای ایجاد انگیزه جهت ارائه بهتر، نفر اول معرفی و تقدیر می شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *