اخبار استارتاپی

آپ و اسنپ آغاز به همکاری می‌کنند.

حامد منصوری، مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین، در نامه‌ای به سهامداران آپ، از ایجاد مارکت‌پلیس جامع در اپلیکیشن آپ خبر داد.

با نگاه حداکثرسازی منافع بلند مدت برای تمامی ذی‌نفعان از جمله کاربران و سهامداران شرکت آسان پرداخت پرشین و گروه اینترنتی رز، در جهت افزایش توان رقابتی و گسترش میزان دسترسی‌های عموم در قالب یک همکاری مشترک برای اقدامات اجرایی ثبت شرکتی NEW COMPANY با مالکیت ۷۰ درصد آسان پرداخت و ۳۰ درصد گروه اینترنتی رز به جمع‌بندی قطعی و تفاهم نهایی رسیده‌اند.

عبور آپ از مرز ۳۰ میلیون دانلود

طبق این نامه، با توجه به رشد دانلود اپلیکیشن آپ و عبور آن از مرز ۳۰ میلیون، این تصمیم اتخاذ شده است؛ در جهت گسترش و تنوع خدمات قابل ارائه تمرکز زدایی از درآمدهای صرفا مبتنی بر کارمزدهای شاپرک، از همکاری شرکت‌های آسان پرداخت پرشین و گروه اینترنتی رز صحبت شده است.

چرایی آغاز همکاری آپ و اسنپ

در نامه ارسال شده به سهامداران آپ آمده است که با نگاه حداکثرسازی منافع بلند مدت برای تمامی ذی‌نفعان از جمله کاربران و سهامداران شرکت آسان پرداخت پرشین و گروه اینترنتی رز (گروه شرکت‌های اسنپ، اسنپ فود، اسنپ تریپ، اسنپ مارکت، بامیلو، اسنپ کیو و …) در جهت افزایش توان رقابتی و گسترش میزان دسترسی‌های عموم در قالب یک همکاری مشترک برای اقدامات اجرایی ثبت شرکتی NEW COMPANY با مالکیت ۷۰ درصد آسان پرداخت و ۳۰ درصد گروه اینترنتی رز به جمع‌بندی قطعی و تفاهم نهایی رسیده‌ اند.

اهداف آپ و اسنپ از تاسیس شرکت جدید

رئوس اهداف و کارکردهای این شرکت، به این صورت بیان شده است:

  • تمرکز و استقرار انحصار تمام خدمات گروه اینترنتی رز مانند کیف پول اسنپ، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ تریپ، بامیلو، اسنپ کیو و غیره بر بستر اپلیکیشن آن در قالب شرکت فوق که به مرور در حال پیاده‌سازی در اپلیکیشن آپ بوده و به مرور قابل مشاهده و استفاده کاربران است.
  • توزیع منافع حاصل از فروش و ارائه خدمات ارائه شده بر بستر اپلیکیشن آپ (به استثنا کارمزدهای شاپرکی) به شرکت مشترک با همان سهم‌الشرکه تعیین شده.
  • تمرکز کلیه پرداخت‌های کاربران مشتریان و تراکنش‌های مجموعه اسنپ از طریق درگاه‌های پرداخت مربوط به آپ با کیف پول مشترک.

در این نامه اشاره شده است که با توجه به آغاز عملیات اجرایی موارد فوق‌الذکر کلیه اثرات مالی این شرکت بر درآمد مستقیم آپ و شرکت مشترک پس از بررسی‌های لازم و به محض مشخص شدن، از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران خواهد رسید.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *