اخبار استارتاپی

اخبار جدید برای کسب‌ و کارهای نوپا در راه است

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: در هفته آینده، اخباری از کسب و کارهای نوپای فناوری اطلاعات خواهم داد که جهشی بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمات رسانی بهتر به مردم فراهم خواهد آورد.

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: در هفته آینده، اخباری از کسب‌ و کارهای نوپا در حوزه فناوری اطلاعات فناوری اطلاعات خواهم داد که جهشی بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمات رسانی بهتر به مردم فراهم خواهد آورد.

عبدالناصر همتی اعلام کرد: در خصوص اقدامات چند ماه اخیر بانک مرکزی، آنچه که بیشتر در رسانه ها انعکاس داشت، اخبار مرتبط با بازار ارز بود؛ اما در کنار اقدامات اصلاحی در بازار پول و ارز، طرح‌هایی زیربنایی برای توسعه زیرساخت های بانکی به اجرا درآمده اند که تاثیر آنها بر زندگی مردم و کسب و کارها، به خصوص کسب و کارهای نوآورانه (استارتاپ ها)، عمیق و ماندگار خواهد بود.

وی افزود: نگاه راهبردی به فناوری و کاربری درست آن، راه برون رفت از بیشتر مشکلات موجود و برطرف کننده موانع اقتصادی است و مجموعه نظام پرداخت در ایام پیش رو، تغییرات مثبتی را در حوزه خودکارسازی، دسترسی بهتر، ایمنی بیشتر و معرفی ابزارها و امکانات جدید به خود خواهد دید.

رئیس شورای پول و اعتبار ادامه داد: در همین زمینه هفته آینده خبرهای خوبی از این اقدامات، به خصوص از بابت کسب و کارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات، خواهم داد که در کنار دسترسی بهتر و ایمن تر، یک جهش بزرگ در جهت ارتقای رقابت و خدمت رسانی بهتر به مردم خواهد بود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
مهر
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *