اخبار استارتاپی

گزارش برگزاری نمایشگاه آنلاین کار

در نمایشگاه آنلاین کار ۱۰ شرکت فعال در حوزه کسب‌وکارهای نوین موفق به استخدام نیروی انسانی مورد نظر خود شدند.

لیمو HR

در مدت برگزاری نمایشگاه آنلاین کار که از ۲۹ دی تا ۳ بهمن برگزار شد، ۱۰ شرکت فعال در حوزه کسب‌وکارهای نوین موفق به استخدام نیروی انسانی مورد نظر خود شدند و اغلب کارجویان از رشته‌های مدیریت و صنایع و در رده سنی ۲۵ تا ۳۰ سال بودند.

به گزارش اکوموتیو، نمایشگاه آنلاین کار که از ۲۹ دی تا ۳ بهمن برگزار شد، فرصتی برای دانشجویان و افراد بدون سابقه کار بود تا از این طریق این افراد بتوانند مشاغل مناسب با شأن خود را پیدا کنند ضمن آنکه شرکت‌ها نیز با صرف وقت و هزینه کمتر نسبت به نمایشگاه‌های فیزیکی، موفق به به انتخاب نیروهای شایسته خود شدند.

انتخاب این افراد در این نمایشگاه به صورت مصاحبه ویدئویی بین شرکت‌ها و دانشجویان بوده است.

در این نمایشگاه آنلاین ۱۰ شرکت فعال در حوزه کسب و کارهای آنلاین حضور داشتند و توانستند نیرو انسانی مورد نظر را استخدام کنند. دانشجویان رشته‌های مدیریت با ۳۱.۷ درصد، مهندسی صنایع با ۱۶.۷ و مهندسی کامپیوتر با ۱۲.۸ درصد، پررنگ‌ترین حضور را در نمایشگاه داشتند.

همچنین، دانشجویان دانشگاه تهران، علامه طباطبایی و دانشگاه آزاد، بیشترین مشارکت را در نمایشگاه آنلاین کار داشتند و اغلب آنها از شهر تهران اقدام به شرکت در نمایشگاه کرده بودند. علاوه بر آن ۵۴ درصد کارجویان پسر، و ۴۶ درصد آنها دختر بودند و بیشترین متقاضیان در گروه سنی ۲۵ تا ۳۰ سال و پس از آن در رده سنی ۲۲ تا ۲۵ سال بودند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *