اخبار استارتاپی

کارخانه نوآوری تبریز راه‌اندازی می‌شود

دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: کارخانه نوآوری تبریز با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری استانداری آذربایجان شرقی در سال آینده راه اندازی می‌شود.

کامبیز مهدی‌زاده درباره راه اندازی کارخانه نوآوری آزادی در تهران و کلانشهرها و در آینده در شهر تبریز اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های انجام شده و همکاری و نگاه مثبت استاندار آذربایجان شرقی به حوزه علم و فناوری در سال آینده فضای کارخانه نوآوری و بسترهای فنی برای راه اندازی این کارخانه فراهم می‌شود.

وی با اشاره به این موضوع که راهبرد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، دوری از اقتصاد نفتی و حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان است، گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه هر کشور است که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کنیم و با اعتماد به جوانان راه‌های پیشرفت و توسعه را هموار کنیم.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر جوانان ما نشان داده‌اند که با تکیه بر دانش فنی و ورود به حوزه علم و فناوری اقدامات بزرگی انجام داده‌اند وامروز در نقطه‌ای قرار داریم که بزرگترین شرکت‌های فناوری به دست همین جوانان اداره می‌شود.

دبیر ستاد توسعه فناوری حوزه انرژی معاونت علمی بیان کرد: با ایجاد کارخانه نوآوری تغییر فرهنگی ایجاد شده و بدون سرمایه گذاری و حمایت دولت شرایط را برای جوانان فراهم شد.

وی ضمن ابراز امیدواری از راه اندازی این کارخانه نوآوری بیان کرد: شرکت‌ها و استارتاپ های تبریز آماده باشند تا بتوانند به زودی فعالیت خود را در این کارخانه نوآوری آغاز و درجهت توسعه و رشد کسب و کارهای نوین و فناوری‌ها گام بردارند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
منبع
ایسنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *