رپرتاژ

طرح ویژه «ایران تلنت» برای استارتاپ‌ها

امکانات استخدامی ویژه و کارگاه رایگان آموزش مدیریت منابع انسانی برای استارتاپ ها

ایران ‌تلنت، باسابقه‌ترین وبسایت استخدامی کشور، به تازگی طرحی ویژه استارتاپ‌ها ارائه داده که علاوه بر امکانات استخدامی ویژه، کارگاه رایگان آموزش مدیریت منابع انسانی با تدریس آسیه حاتمی، مدیرعامل این مجموعه و جمعی از اساتید مجرب دیگر را نیز در برمی‌گیرد.

استارت‌آپ‌ها به خاطر فرهنگ سازمانی منعطف‌شان، چندان به مدیریت منابع انسانی و فرآیند‌های استخدام سازمان‌یافته روی خوش نشان نمی‌دهند. از دید صاحبان این کسب‌وکارها، این فرآیندها به شدت سازمان‌محور هستند و در نهایت، انعطاف‌پذیری، چابکی و فرهنگ سازمانی موجود را، که لازمه مواجهه و گذر سریع از بحران‌هاست، از بین خواهند برد. در این میان، آنچه نادیده گرفته می‌شود، این حقیقت است که فرایندهای استخدامی غیرساختارمند، می‌تواند آفاتی مثل ایجاد محیط کاری مسموم، سردرگمی کارمندان و ناتوانی کسب‌وکار در نگهداشت نیروی‌های باارزش خود را برای سازمان دربرداشته باشد.

مدیریت درست منابع انسانی می‌تواند مزایایی مانند ایجاد فرایندهای درست استخدام، رشد، آموزش کارمندان و نگهداری از آنها، تعریف عناوین شغلی موردنیاز کسب‌وکار، مراقبت از کسب‌وکار در برابر دادخواست‌های قضایی، تعیین حقوق و دستمزد عادلانه و پیش‌بینی و ایجاد مسیر رشد شغلی کارمندان برای این سازمان‌ها داشته باشد و باعث کاهش محسوس هزینه‌های منابع انسانی شود.
مدیریت صحیح منابع انسانی، به‌خصوص در شرایط سخت اقتصادی، که منابع مالی کسب‌وکارها محدود می‌شود، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کند. این احساس نیاز منجر به ارائه طرحی ویژه استارتاپ‌ها از سوی ایران تلنت شده است.

این طرح، شامل بسته‌هایی با امکاناتی نظیر جستجوی نامحدود میان رزومه‌های موجود در وبسایت ایران ‌تلنت، انتشار آگهی شغلی و دسترسی به اطلاعات تماس افراد می‌شود و می‌تواند کمک بزرگی به جذب صحیح و اصولی نیروهای انسانی در استارتاپ‌ها باشد.
علاوه بر این، برای ثبت‌نام‌کنندگان در این طرح، یک دوره آموزشی رایگان در نظر گرفته شده که مدرسان آن آسیه حاتمی، تیم منابع انسانی ایران تلنت و جمعی از بهترین متخصصان حوزه منابع انسانی در کشور خواهند بود.

امکانات استخدامی ویژه و کارگاه رایگان آموزش مدیریت منابع انسانی برای استارتاپ ها

این کارگاه آموزشی مهارت‌های زیربنایی جذب و نگهداشت نیرو مانند تحلیل رزومه، سوابق کاری و shortlisting، آموزش‌های اولیه و Orientation نیروی انسانی و آموزش مقدماتی مفاهیم نگهداری و مدیریت نیروی انسانی را در برمی‌گیرد.

ایران ‌تلنت، نخستین وبسایت کاریابی ایرانی است که در سال ۸۲ راه‌اندازی شد و به گواه صاحبنظران عرصه کسب و کار، استخدام نیرو در کشور را با تحول جدی مواجه کرد. این مجموعه در حال حاضر به بسیاری از برندهای مطرح ایرانی نظیر دیجیکالا، ایرانسل، اسنپ، تپسی، آپارات، کارپینو و الوپیک خدمات حرفه‌ای در زمینه استخدام نیرو ارائه می‌دهد.

کارگاه استخدام حرفه‌ای ایران‌ تلنت، برای کارفرمایانی که در طول زمان کمپین از بسته‌های پیشنهادی خریداری کنند در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به صفحه کمپین استارتاپی مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *