اخبار استارتاپیاخبار کشاورزی

گزارش کارگاه آموزشی تربیت مربی استارتاپ های کشاورزی

ادامه فعالیت های مستمر وزارت جهاد کشاورزی در راستای آموزش و گسترش مباحث استارتاپی در قسمت کشاورزی

در ادامه فعالیت های مستمر وزارت جهاد کشاورزی در راستای آموزش و گسترش مباحث استارتاپی در قسمت کشاورزی، این بار دوره ای سه روزه برای آشنایی علاقه مندان و برخی از کارمندان بخش های مختلف این وزارت خانه، در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) کرج برگزار شد.

در روز اول کارگاه که در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) کرج تشکیل شد، «مانوئل اوهانجانیانس» به توضیح مفهوم استارتاپ و تفاوت آن با سایر کسب و کارها و مزایا و معایب کسب و کارهای استارتاپی پرداخت و مخاطبین حول این موضوعات به گفتوگو و تبادل نظر پرداختند.

کارگاه آموزشی تربیت مربی استارتاپ های کشاورزی در مرکز آموزش عالی امام خمینی (ره) کرج

روز دوم دوره در باشگاه کارآفرینی «تیوان» دانشگاه شریف برقرار شد. شرکت کنندگان در همراهی با آقای «محمدرضا سبحان» مدیر باشگاه کارآفرینی «تیوان» با ظرفیت‌های این مجموعه آشنا شدند. در ادامه، سه کارگاه در این مرکز برگزار شد. در نخستین کارگاه «سید علی رضوی» مدیر اکوموتیو ظرفیت‌های موجود در فضای رسانه‌ای و چالش‌های موجود درخصوص برقراری تعامل نزدیک مجموعه‌های دولتی با استارتاپ‌ها را مورد بررسی قرار داد. در کارگاه دوم آقای «سیارپور» مدیرعامل استارتاپ «هفت میوه» ظرفیت‌های استارتاپ ها در بخش توزیع میوه را تشریح کرد. در آخرین کارگاه نیز آقای «حسام نوبری» از مشاوران وزارت جهاد کشاورزی به معرفی ساختارهای اکوسیستم نوآوری و تشریح عملکرد هر یک از اعضای اکوسیستم پرداخت.

سومین روز از کارگاه تربیت مربی استارتاپی کشاورزی اختصاص به بازار و بازاریابی در استارتاپ های کشاورزی داشت. مدرس روز سوم کارگاه آقای مهندس «عبادوز» هم‌بنیانگذار استارتاپ «کافه گلدون» بود. بیان تجربه استارتاپ کافه گلدون که به فروش گل‌های زینتی اختصاص داشت از جمله موارد مطرح شده در این روز کارگاه بود. همچنین مدرس کارگاه نقش شبکه‌های اجتماعی در دستیابی به بازار را تبیین و نحوه بهره گیری از آنها و تجربه بالاتر بردن فروش را بیان کردند. روش‌ها و بسترهای جذب و افزایش تعداد کاربران و معرفی ابزارهای بررسی وضعیت بازدید و تعداد مخاطبان استارتاپ های مبتنی بر وبسایت از جمله موارد مطرح شده کارگاه در این روز بود.

کارگاه تربیت مربی استارتاپی کشاورزی

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *