اخبار استارتاپی

استارتاپ ویکند دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.

استارتاپ ویکند دانشگاه بجنورد در راستای تبدیل ایده‌ خام تیم‌ها به محصول و کسب و کار برگزار می‌شود.

استارتاپ ویکند یک رویداد آموزشی-تجربی در سراسر دنیاست که همان طور که از نامش پیداست در ۳ روز متوالی (در انتهای هفته) برگزار می‌گردد. در این برنامه شرکت کنندگان پر انگیزه‌ای شامل برنامه نویسان، مدیران تجاری، عاشقان استارتاپ، بازاریاب‌ها و طراحان گرافیک گرد هم می‌آیند تا طی ۵۴ ساعت ایده هایشان را مطرح کنند، گروه تشکیل بدهند و هر گروه ایده‌ای را اجرا کند.

مربیان استارتاپ، مدیرعامل‌های شرکت های فناوری اطلاعات، شرکت های فعال در حوزه صنعت و کارآفرینان با سابقه در این رویداد حضور خواهند داشت تا اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار داده و آنها را در مسیر کارآفرینی هدایت نمایند.

این برنامه جهانی طی چهار سال گذشته بیش از ۳۰۰۰ بار در ۸۰۰ شهر دنیا اجرا شده است و شبکه پهناوری از مشتاقان کارآفرینی را پدید آورده است. در استارتاپ ویکند ایده‌های زیادی مطرح می‌شوند اما آنچه در این برنامه اهمیت فراوان دارد فقط سه چیز است: اجرا، اجرا و فقط اجرا! این برنامه از ساعت ۴ بعدازظهر روز چهارشنبه آغاز و تا ساعت ۹ شب روز جمعه ادامه دارد.

در این برنامه شرکت کنندگان (کمتر ۱۰۰ نفر در ۱۰ تیم) همگی در یک فضای مشترک قرار می‌گیرند و با کمک مربیان خبره که از میان کارآفرینان موفق انتخاب می‌گردند ایده‌ها را به کسب و کار تبدیل می‌نمایند. در پایان برنامه، تیم‌ها پروژه‌های خود را به هیئتی از داوران که از میان جامعه سرمایه گذار و استادان دانشگاهی و کارآفرینان هستند، ارائه می‌نمایند.

در افتتاحیه این رویداد، این فرصت به شرکت کنندگان داده می‌شود که ایده‌های خود را درباره هرگونه فعالیت که ارزش افزوده‌ای ایجاد می‌کند را برای سایر حاضرین مطرح کنند و بعد از رای گیری شرکت‌کنندگان، ایده‌های جذاب تر انتخاب و گروه‌هایی برای اجرای این ایده ها تشکیل می‌شوند.

روزهای پنجشنبه و جمعه نیز گروه‌ها مشغول تبدیل ایده خام اولیه به یک محصول و مدل کسب و کار صحیح بوده و پلن تجاری، کارهای تحقیقاتی و اعتبارسنجی بازار را نیز انجام خواهند داد. سرانجام جمعه عصر، در مراسم اختتامیه، این گروه‌ها دقایقی وقت برای ارائه محصول نهایی خود به هیئت داوران خواهند داشت و بر اساس رای داوران تیم های اول، دوم و سوم انتخاب خواهد شد.

علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام و کسب اطلاع بیش‌تر به این آدرس مراجعه کنند.

استارتاپ ویکند دانشگاه بجنورد برگزار می‌شود.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *