اخبار استارتاپی

تحول دیجیتال در تمام ابعاد شرکت ملی پست پیاده سازی می‌شود.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از دیجیتالی شدن این شرکت در تمام ابعاد آن خبر داد.

لیمو HR

شرکت ملی پست از جمله سازمان هایی است که در مسیر تحول دیجیتال گام نهاده است، اگرچه بر اساس تصورات عموم پست سازمانی سنتی و با کار فیزیکی است اما به گفته علیرضا زرگوش عضو هیئت مدیره این شرکت، در سال های اخیر پست در این مسیر گام نهاده است و در راستای پیاده سازی تحول دیجیتال اقدامات مهمی را به انجام رسانده است .

وی اذعان می دارد این شرکت با  دربرداشتن امکاناتی چون فضا، نیروی انسانی توانمند و ناوگان وسیع حمل و نقل اقدام به تدوین برنامه راهبردی در حوزه تحول در فرایندهای عملیاتی و مدل کسب و کار نموده است.

زرگوش با بیان اینکه امروزه تنها راه بقای کسب و کار در بازار رقابتی، سازگاری و همگام شدن با آخرین پیشرفت‌های فناوری و عبور از چالش‌های دیجیتال است، عنوان می دارد پست با درنظر گرفتن این مهم اقدامات وسیعی را در دستور کار خود قرار داده است .

این عضو هیئت مدیره به بستر مناسبی که به سبب استفاده از ظرفیت شبکه های اجتماعی و پیام رسان های داخلی در راستای پیشبرد اطلاع رسانی، اطلاع یابی، امر آموزش و ارتباط برخط با کارکنان و مشتریان ایجاد شده است اشاره می‌کند و اعلام می‌دارد این شرکت با در نظر گرفتن استاندارهای  لازم و بهره گیری از مشاوره با اساتید و صاحب‌نظران در این عرصه فعالیت های هدفمندی را آغاز و در دست انجام دارد که خود ابزار مهمی در زمینه فرهنگ سازی در خصوص پیاده سازی تحول دیجیتال در شرکت ملی پست خواهد بود.

مصادیق تحول دیجیتال در پست

وی معتقد است سالهاست که مصادیق تحول دیجیتال در شرکت ملی پست آغاز شده و یادآور می‌شود امروزه پست در حوزه دیجیتالی کردن فرایندها ورود و نسبت به بازطراحی کسب و کار خود مبتنی بر فناوری های روز با استفاده از فرصتها اقدام کرده است و دراین راستا از سرویس های الکترونیکی که مبتنی بر نیاز مردم و سازمان ها در سالهای اخیر طراحی شده است از قبیل اجرای طرح پایگاه نشانی مکان محور،رهگیری، پست یافته، بازارالکترونیک، پست بار، وب آگهی، اعتبار سنجی نشانی شهروند و … نام می برد.

زرگوش از جذابیت خدمات برای مشتریان به عنوان یکی از مهمترین اصول در پیاده سازی تحول دیجیتال نام می‌برد و با عنوان این مهم که در عصر دیجیتال با توجه به گستردگی ارتباطات و تنوع سلیقه مشتریان؛ شرکت ملی پست نگرش را به سمت کسب و کار پلتفرمی برده است، اذعان می دارد که به زودی تحول در تمام ابعاد شرکت ملی پست از جمله فرایند مدیریت دانش در سازمان،توسعه محصول، به کارگیری ابزارهای دیجیتال برای یکپارچه سازی فعالیت‌های سازمان و ردگیری محصول و خدمت پیاده سازی خواهد شد.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *