اینفوگرافیکچندرسانه ای

معرفی اکوسیستم لس آنجلس در آمریکا + اینفوگرافیک

ظرفیت‌های گسترده لس آنجلس در حوزه‌های بازی سازی، حمل و نقل و فناوری پاک

لس آنجلس دومین شهر پرجمعیت آمریکاست و از داشتن سومین زیست بوم استارت آپی بزرگ کشور بعد از سیلیکون ولی و نیویورک به خود می‌بالد. تعداد فارغ التحصیلان مهندسی در این شهر، بیش از هر کلانشهر دیگری در آمریکاست، ازاین رو این زیست بوم دارای منبع عظیمی از استعداد برای بهره برداری است. لس آنجلس در حوزه های مختلف، متخصصان تراز اول، و خروجی های استارت آپی تأثیرگذاری در سال ۲۰۱۸ داشته است. این زیست بوم در حال حاضر خانه‌ی ۱۳ شرکت یونیکورن است.

زیربخش‌های قدرتمند اکوسیستم لس آنجلس

GamingGaming: بین سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷، ۵% از مجموع سرمایه گذاری های لس آنجلس به استارتاپ های بازی‌سازی اختصاص یافت. لس آنجلس از سان‌فرانسیسکو هم پیشی گرفته و بیشترین تعداد شرکت‌های بازی‌سازی کشور را داراست، ازجمله دفاتر مرکزی بسیاری از توسعه‌دهندگان برتر بازی در آمریکا. یکی از برجسته‌ترین آنها، Riot Games است که به Tencent تعلق دارد، این غول بازی‌سازی عمدتاً بابت موفقیت جهانی‌اش با League of Legends شناخته می‌شود. شرکت خوش‌آتیه‌ی دیگر، Game Mine است، بازی‌سازی که بازی‌های موبایل را طراحی کرده، به آنها مجوز می‌دهد، و آنها را می‌خرد. این شرکت در حال‌حاضر در بیش از ۱۳۵ کشور جهان مشتری دارد. می ۲۰۱۷، Game Mine در دور اول سرمایه گذاری، ۲۰ میلیون دلار گرفته است.

 

TransportationTransportation: لس آنجلس همان‌قدر که به خاطر صنعت بازی‌سازی‌اش شهرت دارد، بابت ترافیکش هم مشهور است. در فوریه‌ی ۲۰۱۸، این ایالت برای ششمین سال متوالی در صدر فهرست بدترین ازدحام ترافیکی قرار گرفت. بنابراین تاحدی از سر ناچاری، لس آنجلس در خط مقدم پیشرفت‌های زیربخش حمل‌ونقل قرار دارد. در کنار بازیکنان بزرگی مثل DpaceX و Hyperloop One، تعدادی شرکت خوش‌آتیه مثل NEXT Trucking قرار دارند، یک استارت آپ لجستیک که میان شرکت‌های ترابری کوچک و متوسط با ترابری‌های بزرگ ارتباط برقرار می‌کند. این شرکت اخیراً ۲۱ میلیون دلار در سری دوم از Sequoia Capital دریافت کرد.

CleantechCleantech: بین سال‌های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۷، ۵.۷ از تمام سرمایه گذاری خطرپذیر محلی لس آنجلس به استارتاپ های فن‌آوری پاک اختصاص داشت. سال ۲۰۱۵، اریک گارستی، شهردار لس آنجلس، نخستین طرح شهر پایدار تا آن زمان را با این اهداف بلندپروازانه منتشر کرد: ۱) تبدیل شدن به اولین شهر بزرگ «بدون زباله» در آمریکا، ۲) جذب ۲ بیلیون دلار در سرمایه گذاری‌های فن‌آوری پاک خصوصی، و ۳) افزایش بهره‌وری گاز گلخانه‌ای به میزان ۷۵%. مرکز رشد فن‌آوری پاک لس آنجلس (LACI)، مرکز رشد رسمی کسب و کار فن‌آوری پاک در این شهر است که اختیار شتابدهی تجاری‌سازی فن‌آوری‌ها و محصولات پاک را داراست. LACI قرار است با همکاری مهم‌ترین سازمان‌های آموزشی و تحقیقاتی شهر نقش مهمی در دستیابی به اهداف شهردار تا ۲۰۳۵ ایفا کند.

«بخش بازی‌سازی به یکی از ارکان جامعه استارت آپی آمریکا تبدیل شده است. لس آنجلس که در هر دو حوزه فن‌آوری و سرگرمی ریشه دارد، در حال تبدیل شدن به سردمدار بازی‌سازی و حالا نوآوری در شاخه eSport است. این جایگاه فقط با توسعه‌ی بازی‌سازی در AR/VR (واقعیت مجازی/واقعیت افزوده) در سال‌های آتی رشد خواهد کرد.» دن داتو، مؤسس Cross Campus

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *