اخبار استارتاپی

برگزاری رویداد رهبران بازار

رویداد بزرگ مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفندماه حول مسائل مرتبط با مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ برگزار می‌شود.

لیمو HR

شرکت های رهبر چه استراتژی مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ را برای غلبه بر رقبای خود به کار گرفتند؟ به چه سهمی از بازار در حوزه رقابتی خود دست یافتند؟ قبل از شروع فعالیت هایشان چه شرکت هایی وجود داشتند و چرا نتوانستند، موفق شوند و به فراموشی سپرده شدند؟ مهمترین کانال های تبلیغاتیشان چیست؟ چه مدل درآمدی را در کسب و کار خود توانستند پیاده سازی کنند که ضامن موفقیت آنها شود؟ چگونه توانستند بر چالش مرغ‌ و تخم مرغ خود غلبه کنند؟ سالیانه چه مقدار از بودجه خود را به بخش های مختلف به خصوص حوزه مارکتینگ اختصاص میدهند؟ با چه تهدیدها و فرصت ها و چالش هایی مواجه اند؟

اینها همه سوالاتی است که رهبران بازار در روز پنج‌شنبه ۱۶ اسفندماه به آن‌ها جواب می دهند. شما می‌توانید از این فرصت استفاده کرده و سوالات خود را مستقیما از رهبران بازار بپرسید.

همچنین مخاطبان می‌توانند در زمان‌های نتورکینگ روز رویداد با افراد متخصص حوزه‌های مختلف آشنا شده و با مدیران شرکت‌های حاضر مستقیما صحبت کنند و به گفت‌وگو بنشینند. و ضمن آشنایی با مسائل رشد، رهبری و نحوه ارتقا کسب وکارهای کوچک و متوسط خود با چالش‌هایی که در مسیر رشد کسب و کارها قرار دارد و نحوه غلبه بر این چالش‌ها از زبان رهبران شرکت‌های لیدر آشنا شوند.

با توجه به موفقیت رویداد رهبران رشد “Growth Leaders” در تاریخ ۲۶ام مهرماه و استقبال شرکت‌کنندگان، پیشنهادهای سازنده و بازخوردهای مثبت این عزیزان، تیم توسعه کسب و کار شریف با همکاری انجمن علمی MBA دانشگاه صنعتی شریف، رویداد رهبران بازار “Market Leaders” را به منظور پاسخگویی به سوالاتی که کسب و کارها برای رشد خود با آن‌ها مواجهند، در روز ۱۵ اسفندماه امسال تدارک دیده است. این دوره با توجه به تجربیات کسب شده از دوره قبل و با استفاده از نظرات شرکت‌کنندگان، نسبت به دوره قبل بهبود قابل توجهی یافته است. .

رویداد “Market Leaders” از سری رویدادها با محوریت مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ تیم توسعه کسب و کار شریف است. این رویداد برای تمام افرادی که صاحب کسب و کار کوچک و متوسط می‌باشند، در راستای نیل به اهداف و تبیین استراتژی‌های بازار شرکت، نیاز به پیشرفت و یا قصد ارزیابی استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ خود را دارند، و نیز علاقه‌مندان و شاغلان اکوسیستم کارآفرینی و حوزه‌ی دیجیتال مارکتینگ مانند مدیران ارشد و میانی سازمان‌ها، شرکت‌ها، استارتاپ ها و دانشجویان MBA، صنایع و کامپیوتر که وظیفه‌ی تبیین استراتژی‌های بازار شرکت در راستای کاهش ریسک و مدیریت و رهبری برنامه‌ریزی شده و نیز استفاده از تجربیات علمی پژوهشی افراد موفق و لیدر در این حیطه را دارند، توصیه می‌شود.

اهداف رویداد

امروزه نداشتن استراتژی مناسب در زمینه مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ در سازمان‌ها مانند نداشتن چشم‌انداز و هدف است.

داشتن یک استراتژی بازاریابی مناسب می تواند موجب شود راحت‌تر به مخاطبان هدف خود دست پیدا کنیم، فروش بیشتری داشته باشیم و نسبت به رقبا تمایز پیدا کنیم و همین‌طور مانع از هدر رفتن بودجه بازاریابی شویم.

اهمیت حضور سازمان‌ها در فضای دیجیتال و آنلاین بر کسی پوشیده نیست اما این حضور باید با برنامه و استراتژی مشخصی همراه باشد تا منجر به موفقیت شود. این در حالی است که بسیاری از سازمان‌ها اهمیت حضور در بستر دیجیتال را درک کرده‌اند اما استراتژی مشخصی در این حوزه ندارند.

 بعضی از این صاحبان کسب و کار تصور می کنند که استراتژی فرایندی پیچیده و دور از دسترس می باشد در صورتی که در واقعیت استراتژی شامل مراحل ساده و مشخص می‌باشد.

 استراتژی مارکتینگ و دیجیتال مارکتینگ استراتژی‌‌ است که نحوه‌ی رسیدن یک سازمان به اهداف بازاریابی خود را در قالب یک برنامه کلی مشخص می‌کند.

با توجه به این موضوع تیم توسعه کسب و کار شریف با همکاری انجمن علمی مدیریت دانشگاه صنعتی شریف (MBA) با دانش به این موضوع و عزم و اراده برای پایین‌ آوردن ریسک شکست کسب وکارها دوره‌ای را جهت آگاهی رسانی و آموزش بنیان گذاران و علاقه‌مندان جوان طراحی کرده است.

علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاع بیش تر به این آدرس مراجعه کنند.

به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *