اخبار استارتاپی

رویداد پل نوآوری برگزار شد.

رویداد پل نوآوری امروز سه‌شنبه ۲۱ اسفند ۹۷، توسط دیجی‌کالانکست در آمفی‌تئاتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران برگزار شد.

پل نوآوری رویدادی است که در آن با معرفی چالش ها و فرصت های موجود به دانشجویان امکان هدایت کردن تحقیقات دانشگاهی از حالت تئوریک به کاربردی فراهم خواهد شد.

این رویداد، با هدف تجاری سازی پایان نامه ها و تحقیقات دانشجویان و اساتید با تمرکز بر حوزه فناوری های هوشمند لاجستیک برگزار می شود.

در این رویداد که با هدف تبدیل پایان نامه ها و پژوهش های دانشگاهی به کسب و‌ کارهای نوآوری‌محور برگزار شد، دکتر مجید نیلی احمد آبادی رییس دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، دکتر مهدی پورفتح مدیر دفتر انتقال فناوری دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران، امیر صالحی مدیرعامل دیجیکالانکست، دکتر روح الله رحمانی رییس هیات مدیره دیجیکالانکست، سهیل مقدم معاون تکنولوژی و محصول دیجیکالا و کیوان محیط مافی مدیر محصول عملیات دیجیکالا، سخنرانی کردند.

در این سخنرانی‌ها، علاوه بر معرفی دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تهران و فعالیت ها و ظرفیت‌های آن و همچنین معرفی دیجیکالانکست، برنامه نوآوری‌ باز این مرکز تشریح شد.

همچنین به موضوعات معرفی چالش‌ها و فرصت‌های لاجستیک هوشمند و چگونگی تبدیل فناوری به کسب و کار پرداخته شد.

در بخش پایانی این رویداد نیز یک پنل گفت‌وگوی تخصصی با حضور تمامی سخنرانان و با پاسخگویی به پرسش‌هایی از طرف حضار برگزار شد.

رویداد پل نوآوری
رویداد پل نوآوری
به این مطلب چه امتیازی می دهید ؟
[Total: ۰ Average: ۰]
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *